arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۹۵۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۲ - ۲۲ مهر ۱۳۹۹

سردار اشتری: از همان خودرو‌های آب پاش که برای برقراری امنیت استفاده می‌کردیم، برای ضدعفونی شهر بهره گرفتیم / پلیس فتا سه هزار سایت متخلف را شناسایی کرد / برخی متولیان این سایت‌ها توجیه شدند و با برخی از آن‌ها برخورد شد

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات در جریان شیوع کرونا سه هزار تارنمای متخلف و مشوش‌کننده فضای جامعه را شناسایی کرد. سردار حسین اشتری بیان کرد: این تارنماها با تشویش اذهان عمومی سبب ایجاد نگرانی در مردم شده بود که متولیان این تارنماها به صورت تلفنی و حضوری توجیه شدند همچنین با برخی از آنها برخورد قانونی صورت گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات در جریان شیوع کرونا سه هزار تارنمای متخلف و مشوش‌کننده فضای جامعه را شناسایی کرد.

به گزارش ایرنا، سردار حسین اشتری روز سه شنبه در آیین معارفه فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: این تارنماها با تشویش اذهان عمومی سبب ایجاد نگرانی در مردم شده بود که متولیان این تارنماها به صورت تلفنی و حضوری توجیه شدند همچنین با برخی از آنها برخورد قانونی صورت گرفت.

وی اضافه کرد: به دنبال شیوع کرونا تمامی امکانات درمانی بیمارستان های ناجا در اختیار بیماران قرار گرفت و مراکز درمانی ناجا اقدام به پذیرش بیماران کرونایی کردند به گونه ای که چند برابر ظرفیت مراکز خدمات ارائه شد.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: خودروهای آب پاش نیروی انتظامی که از آن برای آرام کردن فضا و برقراری امنیت و آرامش مردم استفاده می شد در جریان شیوع کرونا از این تجهیزات برای ضدعفونی شهر بهره گرفته شد چراکه تمامی تجهیزات ناجا همیشه برای تامین امنیت و آرامش مردم بوده است.

سردار اشتری افزود: به دنبال شیوع ویروس کرونا، نیروهای مسلح با تمام قوا ورود کرده و ناجا نیز ابتدا اقدام به برقراری امنیت در مراکز درمانی و ایجاد آرامش در این مکان ها کرد.

وی اضافه کرد: سربازان این نیرو پس از دریافت گزارش هایی مبنی بر احتکار کالاهای بهداشتی مورد نیاز مردم و بیماران، با توانمندی بالا و اشرافیت اطلاعاتی در کمتر از ۲۴ ساعت انبار و محموله های احتکاری را شناسایی کرده و پس از ضبط آن را در اختیار مراجع مسوول و مردم قرار داد.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: به دنبال شیوع کرونا هجمه زیادی در فضای مجازی شکل گرفت و برخی از افراد در داخلی اظهار نظرهایی کردند که نه تنها برای خودشان بد شده و بلکه این گفته ها آبروی آنها را نیز بُرد.

سردار اشتری ادامه داد: با شیوع کرونا برخی ادعا کردند به خاطر ارتباطات بین چین و ایران این ویروس رخ داده اما بعد دیدند که این ویروس علاوه بر این ۲ کشور در سایر نقاط جهان نیز شیوع یافته است.

وی گفت: منویات رهبر انقلاب اسلامی و حمایت های بی شائبه ایشان از مصوبات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا موجب اجرایی شدن مصوبات این ستاد و تمکین مردم به شیوه نامه های ابلاغی پیرو فرامین معظم له شد.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: اربعین حسینی امسال یکی از زیباترین جلوه همکاری و اطاعت از فرامین رهبر انقلاب اسلامی بود در حالیکه هفت میلیون تردد از چهار مرز زمینی در اربعین سال‌های قبل صورت می‌گرفت.

سردار اشتری اضافه کرد: به دنبال توصیه رهبر فرزانه انقلاب به مشتاقان اربعین درباره اظهار ارادت به امام حسین (ع) از داخل خانه و خواندن زیارت اربعین، مردم به فرمایش ایشان توجه کردند در غیر اینصورت با ۱۰ لشکر نیز نمی توانستیم کاری کنیم.

وی ادامه داد: توجه مردم به فرامین رهبر انقلاب اسلامی نشان از درک بالای آنان و همدلی و همراهی مردم با سکاندار این انقلاب است.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه برای برقراری امنیت در جامعه نیازمند همکاری همه دستگاه ها هستیم تاکید کرد: بسیاری درصدد سلب امنیت از جامعه هستند و بی‌توجهی به این مولفه هزینه زیادی را به کشور تحمیل می‌کند.

سردار اشتری تاکید کرد: با وجود مشکلات اقتصادی و زیر فشار بودن مردم اما آنها به نظام، کشور و امنیت به عنوان بالاترین سرمایه علاقه دارند.

وی با بیان اینکه امنیت و سلامت بهترین نعمت است گفت: وظیفه نیروهای مسلح تامین امنیت مردم است و در صورت نبود امنیت هیچ فعالیتی نمی شود انجام داد چرا که رشد، توسعه و پیشرفت علمی در سایه امنیت اتفاق می افتد و در صورت وجود امنیت شاهد توسعه فرهنگی، اقتصادی و سیاسی خواهیم بود.

با حکم سردار "حسین اشتری" فرمانده نیروی انتظامی، سرتیپ دوم "سلمان امیری" به سمت فرمانده انتظامی استان همدان منصوب و سردار بخشعلی کامرانی صالح فرمانده سابق انتظامی همدان پس از ۳۷ سال خدمت در ناجا به افتخار بازنشستگی نائل شد.

نظرات بینندگان