arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۰۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۲ - ۲۹ مهر ۱۳۹۹

ثبت ۲۷ فوتی کرونا در البرز، در یک روز / مجموع جان باختگان به ۱۴۷۲ نفر رسید / ۷۷۵ نفر بستری هستند / علوم پزشکی: وضعیت بحرانی است

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز ضمن تشریح آخرین آمار ابتلا به کرونا ویروس در استان البرز، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۱ بیمار با علائم کرونا بستری شدند و در همین مدت زمان ۲۷ کرونایی دیگر جان خود را از دست دادند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز ضمن تشریح آخرین آمار ابتلا به کرونا ویروس در استان البرز، گفت: طی 24 ساعت گذشته 131 بیمار با علائم کرونا بستری شدند و در همین مدت زمان 27 کرونایی دیگر جان خود را از دست دادند.

محمد فتحی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، صبح امروز در جمع خبرنگاران، ضمن تشریح آخرین آمار کرونا ویروس در استان البرز، گفت: طی 24 گذشته (از دیروز تا امروز ۲۹ مهرماه ) ۱۳۱ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: مجموع کل موارد بستری شامل ( قطعی ، محتمل و مشکوک ) ، از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز ۲۰ هزار و ۶۲۲ نفر می باشد.

فتحی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۷۷۵ نفر شامل موارد ( قطعی ، محتمل و مشکوک)، در مراکز درمانی بستری هستند افزود: از این تعداد ، ابتلای ۳۹۳ نفر به بیماری کووید ۱۹، تا این تاریخ قطعی شده است.

وی افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۲۷ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۱۴۷۲ نفر رسیده است.

این مقام مسؤول در پایان تصریح کرد: خوشبختانه از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۸ هزار و ۳۵۵ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

نظرات بینندگان