arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۰۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۱ - ۳۰ مهر ۱۳۹۹

راهکار محسن رضایی برای نجات اقتصاد ایران: سران قوا دبیرخانه‌شان را تقویت کنند؛ از دیدگاه اقتصاددانان هم استفاده کنند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رهبر انقلاب به سران سه قوه اجازه دادند که در جلسات مشترک با اختیار کامل، برای عبور از شرایط جاری کشور تصمیم بگیرند. وی با بیان اینکه «متأسفانه سران قوا از فرصتی که رهبر انقلاب فراهم کرده‌اند، استفاده نمی‌کنند»، افزود: اگر سران قوا، جلسات مشترک‌شان را جدی بگیرند و دبیرخانه‌شان را تقویت کنند و از دیدگاه اقتصاددانان استفاده کنند خیلی زود بر اداره کشور مسلط می‌شوند و بازار سرمایه و بورس نجات پیدا می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رهبر انقلاب به سران سه قوه اجازه دادند که در جلسات مشترک با اختیار کامل، برای عبور از شرایط جاری کشور تصمیم بگیرند.

به گزارش صداوسیما، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر استفاده از ظرفیت جلسات سران قوا برای رفع مشکلات کشور، گفت: رهبر انقلاب، برای اداره کشور در شرایط کنونی یک امکان خوبی را فراهم کرده به سران سه قوه اجازه دادند که در جلسات مشترک با اختیار کامل، برای عبور از شرایط جاری کشور تصمیم بگیرند.

وی با بیان اینکه «متأسفانه سران قوا از فرصتی که رهبر انقلاب فراهم کرده‌اند، استفاده نمی‌کنند»، افزود: اگر سران قوا، جلسات مشترک‌شان را جدی بگیرند و دبیرخانه‌شان را تقویت کنند و از دیدگاه اقتصاددانان استفاده کنند خیلی زود بر اداره کشور مسلط می‌شوند و بازار سرمایه و بورس نجات پیدا می‌کند.

رضایی تصریح کرد: سران قوا باید حداقل هفت اقتصاددان را در دبیرخانه مستقر کنند؛ چون سران سه قوه تخصص لازم را در حوزه اقتصاد ندارند و اگر دارند اختلاف نظر دارند؛ سران سه قوه باید جلسات مشترک را جدی بگیرند و این جلسات را بیشتر برگزار کنند.

نظرات بینندگان