arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۱۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۲۱ - ۰۲ آبان ۱۳۹۹

آتش‌سوزی در پتروشیمی بندر امام (ره) مهار شد/ علت حادثه در دست بررسی است

جواد گلی رئیس روابط عمومی شرکت هلدینگ خلیج فارس در بندرماهشهر، اظهار کرد: آتش‌سوزی در پتروشیمی بندرامام با تلاش نیروهای آتش‌نشانی و عملیاتی به طور کامل خاموش شد. گفتنی است، دلایل وقوع این حادثه در دست بررسی است
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عملیات اطفای آتش‌سوزی در پتروشیمی بندرامام خمینی (ره) دقایقی پیش پایان یافت و آتش مهار شد.

جواد گلی رئیس روابط عمومی شرکت هلدینگ خلیج فارس دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرماهشهر، اظهار کرد: آتش‌سوزی در پتروشیمی بندرامام با تلاش نیروهای آتش‌نشانی و عملیاتی به طور کامل خاموش شد.

بنا بر این گزارش، راس ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه امروز واحد ۱۰۰ آروماتیک پتروشیمی بندرامام پس از یک انفجار، دچار آتش سوزی و حادثه شد.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی بندر امام(ره)، آتش سوزی در این واحد ، ظرف مدت کمتر از ۱۵ دقیقه کنترل شده و از سرایت آتش به سایر واحدها جلوگیری بعمل آمد.

پس از کنترل آتش، با کار تخصصی آتش‌نشانان با حفظ شعله، عملیات ولوینگ انجام شد و نهایتا اطفا قطعی در کمتر از دو ساعت انجام شد.

این حادثه هیچ تلفات جانی نداشته و تنها یک اپراتور سایت به صورت سطحی از ناحیه انگشتان دست دچار سوختگی شد که بعد از درمان، وی به محل کار خود بازگشت.

همچنین در حال حاضر تمامی واحد‌های پتروشیمی بندر امام در حال تولید هستند و این حادثه تاثیری بر روی فعالیت این واحدها نداشته است.

هم‌اکنون نیروهای آتش نشانی حاضر در محل، مشغول پاکسازی و ایمن‌سازی محل وقوع حادثه هستند.

گفتنی است، دلایل وقوع این حادثه در دست بررسی است

نظرات بینندگان