arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۲۰۱۱
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۷ - ۰۷ آبان ۱۳۹۹

فرمانده پدافند هوایی ارتش در واکنش به مناقشات قره‌باغ : بهترین سامانه‌های پدافند‌ی ایران را در مرزهای ‌شمال‌غرب مستقر کردیم / ۲۴ساعته همه تحرکات را رصد می کنیم

امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد در بازدید از مرزهای شمال غرب کشورمان اظهار داشت: ما اجازه تعدی، تجاوز و تخلف را به هیچ کشوری درباره آسمان ایران اسلامی نخواهیم داد. فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: از زمان شروع مناقشه قره‌باغ، بهترین سامانه‌های پدافند هوایی را در مرزهای استان‌های شمال غرب مستقر کرده‌ایم و آسمان این منطقه را زیر نظر داریم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اعلام "بهترین سامانه‌های پدافند‌ی ایران را در مرزهای ‌شمال‌غرب مستقر کردیم"، گفت: ۲۴ساعته همه تحرکات را رصد و پایش می‌کنیم.

به گزارش تسنیم از تبریز، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد در بازدید از مرزهای شمال غرب کشورمان اظهار داشت: ما اجازه تعدی، تجاوز و تخلف را به هیچ کشوری درباره آسمان ایران اسلامی نخواهیم داد.

وی با اشاره به توانمندی و ‌آمادگی نیروهای مسلح برای دفاع از مرزهای ایران افزود: پایگاه‌های پدافند هوایی در مرزهای شمال غرب کشورمان، همانند 3700 نقطه هوایی در ایران 24ساعته همه تحرکات را رصد و پایش می‌کنند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: از زمان شروع مناقشه قره‌باغ، بهترین سامانه‌های پدافند هوایی را در مرزهای استان‌های شمال غرب مستقر کرده‌ایم و آسمان این منطقه را زیر نظر داریم.

 

نظرات بینندگان