arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۴۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۲۱ - ۲۴ آبان ۱۳۹۹

حمله توپخانه‌ای سپاه به مواضع گروهک‌های ضد انقلاب / نیروی زمینی سپاه: بارها گفته ایم امنیت ملی و حفظ آرامش مردم خط قرمز ماست / در این خصوص هیچ ملاحظه و مرزی را نمی شناسیم

روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای از حمله توپخانه ای رزمندگان سپاه به مواضع گروهک های ضد انقلاب در آن سوی مرزها خبر داد. در این اطلاعیه آمده است: رزمندگان نیروی زمینی سپاه صبح امروز، شنبه مواضع گروهک‌های تروریستی ضد انقلاب را در آن سوی مرزهای شمال غرب کشورمان هدف قرار دادند که طی این حملات خسارات و تلفات سنگینی به ضد انقلاب وارد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای از حمله توپخانه ای رزمندگان سپاه به مواضع گروهک های ضد انقلاب در آن سوی مرزها خبر داد.

به گزارش ایرنا، در این اطلاعیه آمده است: رزمندگان نیروی زمینی سپاه صبح امروز، شنبه مواضع گروهک‌های تروریستی ضد انقلاب را در آن سوی مرزهای شمال غرب کشورمان هدف قرار دادند که طی این حملات خسارات و تلفات سنگینی به ضد انقلاب وارد شد.

در این اطلاعیه هشدار داده شده است: همانگونه که بارها تصریح شده، امنیت ملی و حفظ آرامش و آسایش ملت ایران به ویژه مردم استان های مرزی، خط قرمز نیروهای مسلح کشور به ویژه نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و در این خصوص هیچ ملاحظه و مرزی را نمی شناسد و تروریست ها را در هر سوراخی که خزیده باشند، به سزای اعمال ننگین و جنایتکارانه شان خواهند رساند.

به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی ۹۶۷ کیلومتر مرز مشترک با سه کشور دارد.

نظرات بینندگان