arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۵۲۳۸
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۹ - ۲۷ آبان ۱۳۹۹

عینک واقعیت مجازی اوپو سال ۲۰۲۱ وارد بازار می‌شود

سال گذشته در رویداد Inno Day (رویداد تکنولوژی چین) اوپو از عینک واقعیت مجازی خود رونمایی کرد و امسال با نسخه بسیار پیشرفته تری دوباره به بازار آمد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سال گذشته در رویداد Inno Day (رویداد تکنولوژی چین) اوپو از عینک واقعیت مجازی خود رونمایی کرد و امسال با نسخه بسیار پیشرفته تری دوباره به بازار آمد.


به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، در حالی که به نظر می‌رسید اوپو از یک طراحی تکراری استفاده کند، این بار با Oppo AR Glass ۲۰۲۱، محصول جدیدی در دسترس ما است که بسیار به یک عینک معمولی نزدیکتر است. البته این ایده هنوز کاملاً وجود ندارد، اما قطعاً نزدیکتر است.

عینک واقعیت مجازی اوپو
اوپو می‌گوید AR Glass ۲۰۲۱ نسبت به نسل قبلی ۷۵ ٪ سبک‌تر است، در حالی که اتصال آن به یک تلفن هوشمند Find X۲ Pro از طریق کابل USB-C به USB-C باعث افزایش عملکرد به لطف چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ می‌شود. کیفیت نوری Birdbath مورد استفاده در این مدل در مقایسه با مدل به نمایش درآمده در سال ۲۰۱۹، یکنواختی روشنایی ۹۸ ٪ بالاتر، و ۴۰ ٪ کیفیت بالاتر پیکسل را شامل می‌شود.

 

در این نسخه یک صفحه نمایش اولد ۰.۷۱ اینچی تعبیه شده است که نور آن با شکست طیف سنجی به چشم می‌رسد. همچنین دارای یک بلندگوی بزرگ و یک طراحی صوتی منحصر به فرد است. همه این‌ها بدان معنی است که شما تجربه‌ای مانند یک سینمای خانگی دارید که شبیه تماشای یک صفحه نمایش ۹۰ اینچی از فاصله ۳ متری است.

عینک واقعیت مجازی

وقتی از طریق این عینک با تلفن هوشمند خود همگام سازی دارید، می‌توانید با استفاده از گوشی خود به عنوان صفحه لمسی با عینک تعامل کنید. همچنین می‌توانید دستان و انگشتان خود را ردیابی کنید، این گوشی می‌تواند ۲۱ نشانگر را در یک دست، چهار نشانگر را روی یک انگشت تشخیص دهد. دوربین ToF، دقت سطح را تا ۱ سانتی متر امکان پذیر می‌کنند.

موارد استفاده برای این عینک شامل پخش فیلم‌های HD و آنلاین محلی، از طریق تجربه تماشای "تئاتر مانند"، بازی واقعیت مجازی، قرار دادن مجازی مبلمان در خانه و عکسبرداری واقعیت مجازی با دوربین‌های RGB است که همزمان صحنه‌های مجازی و واقعی را ضبط می‌کنند.

نظرات بینندگان