arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۶۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۱ - ۰۸ آذر ۱۳۹۹

واکنش ابوالفضل فاتح به ترور شهید فخری زاده: پس از شهادت سردار سلیمانی و هزینه‌های دخالت مستقیم آمریکا، واشنگتن و تل آویو به تهاجمات نیابتی از طریق عوامل نفوذی در داخل ایران روی آورده اند / درباره دلایل تکرار این ترور‌ها باید پاسخ اطمینان بخشی ارائه شود / با هر میزان تفاوت سیاسی همه ما در برابر این توطئه‌ها متحد خواهیم ایستاد

این اقدامات معمولا با توطئه‌ی قدرت‌های فرامنطقه‌ای و دشمنان منطقه‌ای و سرویس‌های اطلاعاتی آن‌ها و همراهی عناصر مزدور و جریانات نفوذی و خائن صورت می‌پذیرد. چه بسا در این سال‌ها دشمن با مطالعه و شناسایی حفره‌ها به همراه روش فکر، رویکرد و رفتار مسئولان و نهاد‌های گزینشی و حساس کشور به این نتیجه رسیده است که با چه ادبیات و رفتاری می‌توان نفوذ کرد و با کسب اطلاعات لازم و استخدام افراد خائن، عزیزترین عزیزان این کشور را این گونه حذف فیزیکی کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ابوالفضل فاتح در یادداشتی نوشت:  ترور ناجوانمردانه شهید دکتر محسن فخری زاده، دل هر ایرانی دوستدار دین و میهن را خونین کرد. همزمانی این شهادت با نزدیک بودن ایام سالگرد شهید سردار سلیمانی غم این فقدان ها را مضاعف می سازد. توطئه ی مثلث شوم آمریکای ترامپ، اسرائیل نتانیاهو و چه بسا عربستان بن سلمان و همکاری جریانی نفوذی در چنین حوادث تلخی آشکار است. پس از آنکه ترور مستقیم شهید سلیمانی از سوی آمریکا، هزینه های بسیاری برای آمریکا بر جای گذاشت، تهاجمات نیابتی به منافع ملت شریف ایران در عراق و سوریه و لبنان و اینک در خاک میهن آغاز شد. صهیونیست های حاکم بر آمریکای ترامپ و منطقه که گمان می کردند چهار سال دیگر فرصت خواهند داشت، و خواب های بلند مدتی را برای منطقه و ایران دیده بودند، حال که در نتیجه انتخابات آمریکا برنامه های خود را در خطر می بینند، سرعت برنامه های خود را فزونی بخشیدند، تا دو نتیجه حاصل نمایند. الف: در همین زمان شصت روزه ای که در اختیار دارند، حداکثر ضربه را به ایران وارد سازند وچه بسا برنامه های دیگری را نیز در سر داشته باشند، که باید کاملا هشیار بود، ب: در صورت امکان دولت بعدی آمریکا و ایران را اجبارا به چالشی فراتر و بلند مدت تر از انچه بوده است، وارد نمایند. البته، نمی توان از حق ملت ایران در پاسخ به این اقدامات جنایتکارانه گذشت و منطقا انتظار می رود مسئولین امنیت ملی و دیپلماسی کشور برای تعدی صورت گرفته به کیان کشور و ممانعت از تکرار آن با رعایت مصالح کوتاه مدت و بلند مدت کشور با تدبیر تصمیم گیری نمایند.
چنان که عرض شد، این اقدامات معمولا با توطئه ی قدرت های فرامنطقه ای و دشمنان منطقه ای و سرویس های اطلاعاتی آنها و همراهی عناصر مزدور و جریانات نفوذی و خائن صورت می پذیرد. چه بسا در این سالها دشمن با شناسایی حفره ها به همراه مطالعه روش فکر، رویکرد و رفتار مسئولان و نهادهای گزینشی و حساس کشور دریافته است که با چه ادبیات و رفتاری، می توان تا سطوح مهمی نفوذ کرد و با کسب اطلاعات لازم و استخدام افراد خائن، عزیزترین عزیزان این کشور را این گونه حذف فیزیکی نمود.
گرچه ملت شریف ایران ملتی بالنده و هوشیار است، و با این شهادت ها به عمق کینه دشمنان بیشتر واقف شده و مستحکم تر می شود و با هر میزان تفاوت داخلی و اختلاف سیاسی همه ما در برابر این توطئه ها متحد و استوار خواهیم ایستاد، اما بپذیریم که شهادت این عزیزان ثلمه ای جبران ناشدنی است و نسبت به امنیت ملی نیز نگرانی هایی را دامن می زند، مخصوصا که متاسفانه امثال این ترورهای زنجیره ای، چندین مورد انجام شده است. باید نسبت به دلایل حفره های امنیتی و ترور های گذشته که به صورت پیچیده ای صورت گرفته، پاسخ اطمینان بخشی به مردم شریف ایران داده شود و از همین حالا هم در تقویت صفوف و دیوارهای امنیتی کشور اقدامات بازدارنده و همه جانبه ای صورت داد، و با بررسی خلاء های گذشته، نسبت به تجدید و تکرار این توطئه ها، هوشیار بود تا خدایی نکرده با ثلمه یا خرابکاری جدیدی مواجه نشویم.
در بلند مدت نیز همه باید بدانیم، افزایش اعتماد به قاطبه ی ملت و انسجام و اتحاد ملی و کاربست کارآمدی و شایسته سالاری و همه ظرفیت های ملی و میهنی از مسیر قانون اساسی است که با اتکال به خد اوند منان، اقتدار ملی همه جانبه را شکل داده و سلطه گران فرامنطقه ای و منطقه ای غدار و همپیمانان داخلی او را مایوس خواهد ساخت.
بار دیگر یاد این شهید عزیز و دیگر شهیدان راه دین و میهن را گرامی داشته و از خداوند منان علو درجات این عزیزان و حشر و نشر با حضرت سید الشهدا (ع) را مسئلت دارم

والسلام علیکم ورحمه الله و برکاته
ابوالفضل فاتح
جمعه هفتم آذرماه

نظرات بینندگان