arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۸۱۱۱
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۱ - ۱۴ آذر ۱۳۹۹

حذف و ویرایش سفارش‌ها در ۵ دقیقه پایانی پیش‌گشایش بورس و فرابورس ممنوع شد

از روز سه‌شنبه ۱۸ آذر در پنج دقیقه پایانی زمان پیش گشایش بازار (از ساعت ۸:۵۵ تا ۹) امکان هرگونه حذف یا ویرایش سفارش‌های وارده قبلی تا زمان گشایش بازار امکان‌پذیر نمی‌باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

از روز سه‌شنبه ۱۸ آذر در پنج دقیقه پایانی زمان پیش گشایش بازار (از ساعت ۸:۵۵ تا ۹) امکان هرگونه حذف یا ویرایش سفارش‌های وارده قبلی تا زمان گشایش بازار امکان‌پذیر نمی‌باشد.

به گزارش تسنیم، مدیریت عملیات بازار شرکت بورس با صدور اطلاعیه‌ای با عنوان "اطلاعیه مهم در خصوص نحوه دریافت سفارش در مرحله پیش گشایش در شروع جلسه معاملاتی کلیه بازار‌های بورس اوراق بهادار تهران" اعلام کرد: از روز سه‌شنبه (۱۸ آذر) ۱۳۹۹ در پنج دقیقه پایانی زمان پیش‌گشایش بازار (از ساعت ۸:۵۵ تا ۹:۰۰) امکان هرگونه حذف یا ویرایش سفارش‌های وارده قبلی تا زمان گشایش بازار امکان‌پذیر نمی‌باشد.

بدیهی است کلیه سرمایه‌گذاران امکان ایجاد سفارش خرید یا فروش جدید را طی این بازه خواهند داشت.

این گزارش می‌افزاید: شرکت فرابورس ایران نیز با صدور اطلاعیه‌ای مجزا با عنوان "اطلاعیه مهم در خصوص نحوه دریافت سفارش در مرحله پیش‌گشایش شروع جلسه معاملاتی کلیه بازار‌های فرابورس ایران" اعلام کرد: به اطلاع سهامداران، معامله‌گران و فعالان بازار می‌رساند مطابق مصوبه هیات مدیره شرکت فرابورس ایران، از روز سه‌شنبه (۱۸ آذر) در ۵ دقیقه پایانی مرحله پیش‌گشایش شروع جلسه معاملاتی کلیه بازار‌های فرابورس ایران از ساعت ۸:۵۵ تا ۹:۰۰، هرگونه ویرایش یا حذف سفارش‌های قبلی امکان‌پذیر نمی‌باشد و معامله‌گران صرفا مجاز به ثبت سفارش جدید طی این مدت هستند.

شایان ذکر است در سامانه معاملاتی آنلاین سرمایه‌گذار می‌تواند روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸:۴۵ تا ۹:۰۰ اقدام به ثبت سفارش در مرحله پیش‌گشایش کنند و امکان خرید و فروش سهام تا پیش از ساعت ۹ وجود ندارد. ضمن این که معاملات نیز از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۲:۳۰ انجام می‌شود و در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه و یا روز‌های تعطیل، امکان خرید و فروش در بازار وجود ندارد.

همچنین پیش‌تر، زمان سفارش‌گیری پیش‌گشایش معاملات از ساعت ۸:۳۰ تا ۹:۰۰ بود که مطابق مصوبه هیئت مدیره شرکت بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس زمان سفارش‌گیری در تمامی بازار‌های بورس و فرابورس از روز شنبه، ۲۴ آبان امسال به مدت ۱۵ دقیقه از ساعت ۸:۴۵ الی ۹:۰۰ تغییر کرد.

نظرات بینندگان