arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۹۴۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۰ - ۱۱ دی ۱۳۹۹

همه چیز درباره «می واچ لایت» شیائومی با ۹ روز عمر باتری

شیائومی ساعت هوشمند جدیدی را با نام «می واچ لایت» معرفی کرده است که مبتنی بر ردمی واچ است که ماه گذشته در چین راه اندازی شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

شیائومی ساعت هوشمند جدیدی را با نام «می واچ لایت» معرفی کرده است که مبتنی بر ردمی واچ است که ماه گذشته در چین راه اندازی شد.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، می‌واچ لایت از صفحه نمایش لمسی رنگی ۱.۴ اینچی با رزولوشن ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل بهره می‌برد که دارای تنظیم روشنایی خودکار و تراکم پیکسلی ۳۲۳ ppi است.

شیائومی
می‌واچ لایت دارای شمارشگر گام به صورت خودکار است و از ۱۱ حالت تمرین پشتیبانی می‌کند که شامل دویدن در فضای باز، دوچرخه سواری در فضای باز، دوچرخه سواری داخل سالن، تردمیل، شنا در آب‌های آزاد، شنا در استخر، شنا در سبک آزاد، کریکت و پیاده روی است.

علاوه بر این، ساعت هوشمند مذکور دارای سیستم ردیابی خواب، نظارت بر ضربان قلب و تنفس هدایت شده است که باید به شما در کاهش سطح استرس کمک کند. بقیه ویژگی‌های می‌واچ لایت شامل تماس‌های دریافتی، هشدار‌های پیامکی و پیام‌های برنامه، کنترل موسیقی، هشدار‌های مختلف، تلفن یاب و گزارش وضعیت هوا است.

«می واچ لایت»

شیائومی می‌واچ لایت دارای GPS است، چیزی که ردمی واچ آن را از دست داده است. علاوه بر GPS، این ساعت هوشمند دارای GLONASS و فشارسنج است. می‌واچ لایت با صفحه نمایش ۱.۴ اینچی، GPS و عمر باتری ۹ روزه رسما وارد بازار می‌شود. منبع تغذیه اصلی این ساعت شامل یک باتری ۲۳۰ میلی آمپری است که ادعا می‌شود حداکثر ۹ روز قابلیت کار دارد و هنگامی که کاملاً تخلیه شد، می‌توانید در عرض دو ساعت آن را به طور کامل شارژ کنید.

می‌واچ لایت در سه قاب و پنج بند متفاوت عرضه می‌شود و رنگبندی آن شامل صورتی، نقره ای، سیاه، سرمه‌ای و زیتونی می‌شود. شیائومی هنوز جزئیات قیمت و زمان در دسترس بودن می‌واچ لایت اشاره نکرده است.

نظرات بینندگان