arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۰۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۰۸ - ۲۷ آذر ۱۳۹۹

کیهان خطاب به صداوسیما: حالا که محسن تنابنده از «پایتخت» انصراف داده، فرصت خوبی است که برای همیشه کنارش بگذارید

کیهان نوشت: اعلام انصراف از تولید سریال «پایتخت ۷» یک فرصت برای صداوسیماست تا به کار محسن تنابنده در رسانه ملی برای همیشه پایان دهد!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کیهان نوشت: پس از فاش شدن درخواست دستمزد نجومی از سوی محسن تنابنده برای همکاری با تولید فصل هفتم سریال پایتخت و اعتراض برخی از رسانه‌ها تنابنده اعلام کرد که از این همکاری منصرف شده است!

این در حالی است که واقعیت این بود که وی در یک بن‌بست قرار گرفت و چاره دیگری جز اینکه به این طریق خودش را منصرف اعلام کند نداشت.

چرا که تنابنده از یک طرف قبلاً در یک ژست سیاسی اعلام عدم همکاری با صداوسیما کرده ‌اما به‌خاطر دستمزد نجومی زیر حرف خودش زده و در تولید فصل ششم سریال «پایتخت» هم همکاری کرد، اما بنابر اطلاعات رسیده، با دستمزد کلان مطالبه شده از سوی وی برای تولید فصل هفت پایتخت، موافقت نشد؛ از طرف دیگر، سریال «پایتخت» روند رو به زوالی را طی کرده و در فصل ششم دچار افت فاحش شد و به یک «سریالفارسی» مبتذل و بی‌کیفیت بدل گشت تا جایی که با عدم پخش قسمت پایانی مجموعه پایتخت عملاً به انتهای خود رسید. بنای بر ساخت فصل هفتم، نوعی تکرار شکست برای تنابنده و گروه تولید پایتخت بود.

اما اعلام انصراف از تولید سریال «پایتخت 7» یک فرصت برای صداوسیماست تا به کار محسن تنابنده در رسانه ملی برای همیشه پایان دهد!

نظرات بینندگان