arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۵۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۰۸ - ۲۱ دی ۱۳۹۹

صبحانه خبری / اول صبح این خبر‌ها را از دست ندهید / مهاجرت ۳ هزار پزشک از ایران از زمان شیوع کرونا تاکنون / یک اصولگرا: با واکسن کرونا، در بدن ما GPS کار می گذارند / اظهارات یک نماینده درمورد اخراج بازرسان آژانس تا سوم اسفند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در بسته خبری پیش رو، مهم‌ترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته را با هم مرور می‌کنیم. این صبحانه خبری مفید و مختصر را بخوانید.


تهدید حامیان افراطی ترامپ: زمان تحلیف بایدن باز می‌گردیم
با گذشت چند روز از آشوب و هجوم به ساختمان کنگره، طرفداران افراطی ترامپ با جسارت بیشتر وعده داده اند که برای مراسم تحلیف جو بایدن رئیس جمهوری منتخب آمریکا در ۲۰ ژانویه (اول بهمن) به واشنگتن بازخواهند گشت. یکی از طرفداران افراطی ترامپ در شبکه اجتماعی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که بسیاری از ما با حمل سلاح برای حمایت از عزم ملت خود باز می گردیم.

منع تردد شبانه همچنان برقرار است

سخنگوی گفت: در شهرهای زرد و آبی منع تردد بین شهری نداریم؛ اما منع تردد ۹ شب تا ۴ صبح برقرار است. با این رنگبندی جدید ۷ شهر قرمز، ۳۰ شهر نارنجی، ۲۱۹ شهر زرد و ۱۹۲ شهر آبی داریم.


نماینده مجلس: تحریم رفع نشود، بازرسان آژانس را سوم اسفند اخراج می‌کنیم
احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: طبق قانون مجلس شورای اسلامی اگر تا سوم اسفند ماه، آمریکا تحریم‌های مالی، بانکی و نفت را حذف نکند قطعا بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی را از کشور اخراج و حتما اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی را متوقف خواهیم کرد.


پادشاه عربستان واکسن کرونا زد
خبرگزاری عربستان ویدیویی را منتشر کرد که نشان می دهد ملک سلمان روز جمعه در شهر نئوم ، اولین دوز واکسن کرونا را دریافت کرده است. ۱۷ دسامبر ، عربستان رسماً تزریق واکسن کرونا را با نمونه های آمریکایی و آلمانی آغاز کرد. در تاریخ ۲۵ دسامبر نیز رسانه های سعودی ویدیویی از دریافت واکسن توسط محمد بن سلمان ، ولیعهد سعودی را منتشر کردند.


فوت ۸۲ نفر دیگر 
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: با فوت ۸۲ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر ۲۰ دی، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۵۶ هزار و ۱۰۰ نفر رسیده است. در این مدت پنج هزار و ۹۲۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و ۴۵۶ نفر بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۲۸۰ هزار و ۴۳۸ نفر رسید.


یک اصولگرا: با واکسن کرونا، در بدن ما GPS کار می گذارند
حسین کنعانی مقدم فعال سیاسی اصولگرا گفت: نباید در برابر دشمنان خود ساده اندیشی کنیم و این فرصت را در اختیار آنها بگذاریم؛ اطلاعات بسیاری به دست آمده مبنی بر اینکه در برخی از واکسن‌ها اقدام به تزریق چیپ الکترونیکی می‌کنند و جی پی اسی را در بدن ما کار می‌گذارند تا به واسطه این واکسن کلیه واکنش ها و حرکات مارا تحت کنترل قرار دهند تا جایی که ما یک نوع آدم هایی آهنی خواهیم شد که کنترلمان در دست دیگران است.

مهاجرت ۳ هزار پزشک از ایران در ده ماه گذشته
حساب کاربری نظام پزشکی در توئیتر نوشت: در طی ده ماه گذشته از شیوع کرونا ۲۰۰ پزشک جان باخته‌اند و ۳۰۰۰ پزشک مهاجرت کرده‌اند!


هواپیمای اندونزیایی در اقیانوس سقوط کرد
لاشه هواپیمای خط هوایی "سریویجایا"ی اندونزی که دیروز و حدود ۲ ساعت قبل از کنترل رادار خارج و ناپدید شده بود، در اقیانوس پیدا شد. این هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ پرواز ۱۲۸ خط هوایی سریویجایا - "SJ۱۸۲" اندونزی که ۴ دقیقه بعد از برخاستن از فرودگاه این شهر از کنترل رادار برج مراقب پرواز خارج شده بود، مشخص شد که در اقیانوس هند سقوط کرد و همه ۵۶ سرنشین آن جان خود را از دست دادند.

نظرات بینندگان