arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۵۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۸ - ۲۳ دی ۱۳۹۹

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء: مشکلات شهرفروشی و تراکم که قبلا گریبانگیر تهران بود، امروز مرتفع شده است

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با قدردانی از رویکرد فنی و منطقی شهرداری به موضوعات شهری گفت: اجرای چنین مدلی در شهرداری بر اساس منطق و رفاه شهروندان، همکاری حداکثری دولت را می طلبد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شهر: فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با قدردانی از رویکرد فنی و منطقی شهرداری به موضوعات شهری گفت: اجرای چنین مدلی در شهرداری بر اساس منطق و رفاه شهروندان، همکاری حداکثری دولت را می طلبد.

 سردار سعید محمد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با تاکید بر اینکه اجرای مدل منطقی و علمی در شهرداری ، همکاری حداکثری دولت را می طلبد، یادآور شد: احساس این است که فضای همکاری آن طور که باید و در جهت حمایت از این منطق وجود ندارد و این نگرانی وجود دارد که اگر حمایت وجود داشته نباشد، فضای شهرفروشی، تراکم فروشی، هولوگرام و موضوعاتی که قبلا گریبانگیر تهران بود و در حال حاضر مرتفع شده است، مجددا مشکلاتی را برای شهر به وجود آورد.

او با اشاره به حاکم بودن فضای همدلی بین شهرداری و قرارگاه خاتم گفت: رویکرد شهرداری تهران در این دوره این است که با یک دید فنی و منطقی به موضوعات نگاه می کند و از رویکردهای گذشته مانند شهرفروشی و فروش فضاهای سبز که آسیب زیادی به شهر زد فاصله گرفتند و رویکرد جدیدی را اتخاذ کردند که حتی برای این رویکرد به دلیل محدود شدن منابع شهرداری تحت فشار نیز قرار گرفتند.

نظرات بینندگان