arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۷۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۴ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۹

فکری: حسرت ۲۲ ساله در دلمان گذاشتند/ برخی بازیکنان از استقلال می‌روند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: متاسفانه حسرت ۲۲ ساله در لیگ قهرمانان آسیا را در دلمان گذاشتند؛ اما امیدوارم امسال به مراحل بالای لیگ قهرمانان آسیا برسیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سایپا در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار داشت: سایپا در لیگ امسال نشان داده می‌تواند از هر تیمی امتیاز بگیرد و بازی سختی در پیش داریم. این تیم از تمام حریفانش امسال امتیاز گرفته است. برنامه مسابقات هم به شکلی است که فشردگی مسابقات ما را اذیت می‌کند. بازیکنانم باید به سایپا احترام بگذارند. امیدوارم با ارائه بازی خوب بتوانیم جایگاهمان را در صدر جدول حفظ کنیم. تیم سایپا سه روز بیشتر برای این بازی زمان داشته و تمرین کرده است. بازیکنانم شرایط روحی و انگیزه خود را حفظ کردند و امیدوارم با انگیزه وارد زمین شوند.

وی در رابطه با اینکه تیمش با توجه به اینکه در دیدار قبلی خود با سه مهاجم به میدان رفت و موفق بود، آیا امکان دارد فردا هم با سه مهاجم بازی کند، خاطر نشان کرد: ما نسبت به هر بازی و داشته‌هایمان، ترکیب بازی را مشخص می‌کنیم .با توجه به اینکه لیگ فشرده است باید به برخی بازیکنان استراحت بدهیم. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه ممکن است تیمش در لیگ قهرمانان آسیا به صورت مستقیم به مرحله گروهی صعود کند، اضافه کرد: هنوز خبر قطعی به ما از طرف باشگاه نرسیده است اما در مجموع من حسرت ۲۲ ساله دارم. این حسرت را به دلمان گذاشتند و در فینال لیگ قهرمانان غایب بودیم. العین همیشه تیم خوبی بوده است. من به مراحل خیلی بالاتر از لیگ قهرمانان فکر می‌کنم. باید تمام برنامه‌ ریزی هایمان را انجام دهیم تا به مراحل بالا تر برسیم و آرزویی که در دلم است را محقق کنیم.

سرمربی استقلال در رابطه با برنامه‌اش برای نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: در فهرست جای خالی داریم. البته تعدادی از بازیکنان در نیم فصل از جمع ما جدا خواهند شد و هم برای ادامه لیگ و هم برای لیگ قهرمانان خودمان را تقویت می‌کنیم.

وی در خصوص اینکه خط حمله سایپا ضعیف است، اضافه کرد: هیچ تیمی را نمی‌شود دست کم گرفت. سایپا تیم محترمی است و حتی اگر ۲ امتیاز از دست بدهیم برای ما بد است. ما برای کسب ۳ امتیاز به زمین می‌رویم. اگر سایپا در حمله ضعیف بوده ما این تیم را دست کم نمی‌گیریم. این تیم به طور هم در خطوط دیگرش قوی بوده که توانسته از حریفان امتیاز بگیریم.

فکری در رابطه با مصدومان تیمش اضافه کرد: سید احمد موسوی مصدوم است. آرش رضاوند هم کمی مصدوم بود اما چند روزی است به تمرینات اضافه شده و فکر می کنم به بازی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه او از نظر نتیجه‌گیری در ابتدای فصل بهترین سرمربی چند سال اخیر استقلال بوده است،  تصریح کرد: این موضوع تلاش تمام مجموعه و بازیکنان بوده و از آنها تشکر می کنم. از ابتدای لیگ مشکلات زیادی داشتیم اما با خواسته بازیکنان به صدر جدول رسیدیم. امیدوارم این روند را ادامه دهیم. ما به مجموعه استقلال و هوادارن تبریک می‌گوییم.

وی اضافه کرد: خیلی از سیاست مداران شاید استقلالی باشند اما ما استقلالی‌ها نجیب تر هستیم و  این موضوع را پیش خودمان نگه می‌داریم و فکر می کنیم تیم نیاز به حمایت ندارد. همه کسانی که استقلالی هستند کمک کنند تا تیم با کمک آنها نتیجه بگیرد.

فکری گفت: به طور حتم مدیریت بازیکنان و باشگاه کار سختی است و کار یک نفر دو نفر نیست. آن افرادی که مدیریتی می توانند کمک کنند. آن پیشکسوتانی هم که می‌توانند فنی به استقلال کمک کنند تا تیم در شرایط خوبی در لیگ قهرمانان حضور پیدا کند

نظرات بینندگان