arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۷۸۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۰۳ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۱

انتقاد از برادر همسر وزیر کشور/ دولتی ها از سیل مترو خوشحال شدند!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
علی محمد قلی ها مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه  در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی اعتدال ، با اشاره به موضع گیری مسئولین استانداری تهران و مواضع ارگان رسمی دولت ، گفت: بعد از سیلاب طبیعی که  مترو را غافلگیر کرد ، مدیران شهری توانستند کمتر از سه دقیقه مسافران را از ایستگاه ها خارج کنند، اما پس از این حادثه طبیعی ، این بار سیلاب سیاسی وارد مترو شد و هنوز هم ادامه دارد.


قلی ها افزود: متاسفانه در حالی که مسئولان شهرداری با بارش های بی سابقه ایی که در 50 سال گذشته تجربه نشده بود، دست و پنجه نرم می کردند ، معاون عمرانی استاندار تهران مترو را مورد آماج سیلاب سیاسی قرار داد.

وی با اشاره به اینکه بعد از شکسته شدن دیوار بتنی و فرو ریختن آب به ایستگاههای مترو نیروهای مختلف از بخش های متفاوت شهرداری وارد عمل شدند ، گفت: مسافران را در کوتاه‌ترین زمان از ایستگاه‌ها خارج کردیم  وبرق را قطع کردیم تا مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود ؛ هیچ تلفات جانی نداشتیم و توانستیم کمتر از سه دفیفه ایستگاه هارا تخلیه کنیم.

قلی ها با اشاره سخنان مسئولین استانداری تهران در خصوص کمک گرفتن شهرداری تهران از شیراز و اصفهان ،افزود: این صحبت ها دروغی بیش نیست  و فقط برای تخریب سیاسی شهرداری اعلام شده است.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران در ادامه با بیان اینکه یکی از معاونین استانداری، برادر همسر وزیر کشور است و این نسبت باعث شده که وی خود را مصون بداند، گفت: مسئولان استانداری به جای اینکه همراه مسئولان شهری باشند و از اینکه در این سیلاب خطر جانی نداشتیم خوشحال باشند ، متاسفانه موضوع را سیاسی می کنند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
2
17
یه آقایی شده بود مدیر مترو که میگفت من همه کار بلدم از صفر تا 100. این همونه؟
ناشناس
|
GERMANY
|
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
0
20
واقعا این حرکاتبرای خداست یا تصویه حساب و برای رضای شیطان وقتی پایه های منوریل بی برنامه ریزی شده را از جیب ملت پرداختند و بعد به دلیل عدم کارایی جمعشان کردند ضرر به بیت المال نبود و کسی جوابگو نبود یا همین مونو ریلی که در قم اجرا می شود هیچ توجیه فنی و اقتصادی ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
آی گل گفتی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
0
20
اینجاست که ادمیزاد فرق خدمتگزار و قدرت طلب رو می فهمد
نظرات بینندگان