arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۸۲۸۸
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۰ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۹

جواد امام: خاتمی در ماه های اخیر دیدار یا جلسه ای با اصحاب رسانه و روزنامه نگاران چه اصلاح طلب و چه غیراصلاح طلب نداشته

مدیرعامل بنیاد باران دیدار رییس دولت اصلاحات با روزنامه نگاران اصلاح طلب را تکذیب کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیرعامل بنیاد باران دیدار رییس دولت اصلاحات با روزنامه نگاران اصلاح طلب را تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا، جواد امام در واکنش به انتشار مطلبی در فضای مجازی با مضمون "محفل سیدمحمد خاتمی با جمعی از روزنامه نگاران و ادمین های کانال های اصلاح طلب" نوشت:

متاسفانه با نزدیک شدن به ماه های منتهی به انتخابات، تحرکات جریانات تندرو نیر برای تخریب چهره های مورد اعتماد مردم و سرمایه های اجتماعی شدت می گیرد و آنها با علم به محبوبیت آقای خاتمی و سایر شخصیت های خوشنام اصلاحات، خبرسازی ها و شایعه پراکنی های خود را آغاز کرده اند.

در این میان علاوه بر اتهامات بی پایه و اساس روزنامه ها و رسانه های افراطی، انتشار متون و اخبار کذب در فضای مجازی نیز بر شدت تخریب ها افزوده است.

و با اینکه جعلی بودن برخی اخبار و مطالب به قدری روشن و واضح هستند که نیازی به صدور تکذیبیه یا جوابیه احساس نمی شود، اما ضروریست به منظور احترام به مخاطبان و اذهان مردم شریف کشورمان هم که شده حتی الامکان صحت و سقم مسائل مطروحه از سوی اشخاص یا نزدیکان شان تایید و یا تکذیب شوند.

از این رو واجب است اعلام کنم که جناب آقای خاتمی در ماه های اخیر دیدار یا جلسه ای با اصحاب رسانه و روزنامه نگاران چه اصلاح طلب و چه غیراصلاح طلب نداشته اند و بی تردید طرح چنین ادعاهایی از سوی بدخواهان با اهداف انتخاباتی و یا انحراف افکار عمومی از مسائل مهم کشور صورت می گیرد و ارزش پرداختن ندارند.

نظرات بینندگان