arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۰۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۱ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۹

محسن هاشمی خطاب به صداوسیما: روایتی تنگ نظرانه و گزینشی از انقلاب، خیانت است نه خدمت / بهتر است با کاهش سانسورها، همدلی و همراهی مردم را افزایش دهیم

محسن هاشمی گفت: همچنین مسئولان رسانه ملی نیز باید توجه داشته باشند که روایتی یکسویه، تنگ نظرانه و گزینشی از انقلاب، خدمت به نظام نیست؛ بلکه خیانت به انقلاب و کاهش سرمایه اجتماعی و پشتوانه مردمی جمهوری اسلامی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بزرگداشت دهه مبارک فجر، گفت: در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، مردم در دهه فجر امسال یکی از سخت‌ترین شرایط اقتصادی را در دهه‌های اخیر تجربه می‌کنند، تورم رکودی همراه با سقوط بورس و افزایش بیکاری که ناشی از همزادی بحران‌های اقتصادی، تحریم و کروناست، بیش از هر دوران دیگری به زندگی اقشار متوسط به پایین جامعه فشار وارد می‌کند.

محسن هاشمی ادامه داد: همچنین مسئولان رسانه ملی نیز باید توجه داشته باشند که روایتی یکسویه، تنگ نظرانه و گزینشی از انقلاب، خدمت به نظام نیست؛ بلکه خیانت به انقلاب و کاهش سرمایه اجتماعی و پشتوانه مردمی جمهوری اسلامی است. امسال که بدلیل رعایت پروتکل های بهداشتی، راهپیمایی ۲۲ بهمن انجام نمی شود، بهتر است همدلی و همراهی مردم در راهپیمایی هرسال را با افزایش سعه صدر و کاهش سانسورهای رسانه ملی ورسانه های رسمی، این وحدت را در رسانه ها و فضای مجازی شاهد باشیم.

نظرات بینندگان