arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۰۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۸ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۹

مدیرعامل هلال احمر البرز: سه کارمند گرفتار در بهمن طالقان نجات یافتند / نفر چهارم جان باخت

مدیر عامل جمعیت هلال احمر البرز اعلام کرد که سه کارمند فنی شرکت توزیع برق استان که در میان سقوط بهمن در شهرستان طالقان گرفتار شده بودند، نجات یافتند. وی بیان داشت: این تیم ها با کمک سگ های زنده یاب موفق شدند سه نفر از این افراد را زنده از اعماق بهمن نجات دهند اما متاسفانه نفر چهارم جان باخت و جسد وی به خارج از محل حادثه انتقال یافت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: مدیر عامل جمعیت هلال احمر البرز اعلام کرد که سه کارمند فنی شرکت توزیع برق استان که در میان سقوط بهمن در شهرستان طالقان گرفتار شده بودند، نجات یافتند.

محمد باقر وطنی عصر یکشنبه ظهار داشت که در پی اعلام مفقود شدن چهار تن از کارکنان فنی شرکت توزیع برق استان البرز در میان سقوط بهمن در ارتفاعات روستای ناریان شهرستان طالقان بلافاصله تیم های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان داشت: این تیم ها با کمک سگ های زنده یاب موفق شدند سه نفر از این افراد را زنده از اعماق بهمن نجات دهند اما متاسفانه نفر چهارم جان باخت و جسد وی به خارج از محل حادثه انتقال یافت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز افزود: تیم های امدادی از جمعیت هلال احمر ، اورژانس البرز و آتش نشانی شهرستان طالقان در این حادثه امداد رسانی کردند.

شهرستان ۳۵ هزار نفری طالقان در ۹۰ کیلومتری شمال غربی کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

نظرات بینندگان