arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۱۳۱۵
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۹ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۹

اطلاعاتی جدید از گوشی‌های «ردمی K۴۰» و «ردمی K۴۰ پرو» فاش شد

گوشی‌های «ردمی K۴۰» و «K۴۰ پرو» در تاریخ ۲۵ فوریه برابر با ۷ اسفندماه رونمایی می‌شوند. اما از مدت‌ها پیش بسیاری از کاربران در انتظار مشاهده مشخصات این گوشی هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گوشی‌های «ردمی K۴۰» و «K۴۰ پرو» در تاریخ ۲۵ فوریه برابر با ۷ اسفندماه رونمایی می‌شوند. اما از مدت‌ها پیش بسیاری از کاربران در انتظار مشاهده مشخصات این گوشی هستند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، تصاویر فاش شده از گوشی‌های مذکور مشخص می‌کند که هر دو گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۸۱ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۴۴۰p + هستند.

شیائومی قبلاً رسماً تأیید کرده است که آن‌ها از همان ماده درخشان E۴ موجود در Mi ۱۱ استفاده می‌کنند، بنابراین این صفحه دقیقاً همان پنل با پشتیبانی از ۱۲۰ هرتز و+ HDR۱۰ است. گوشی ردمی K۴۰ پرو به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز خواهد شد، در حالی که گوشی وانیلی از اسنپدراگون ۸۷۰ (۸۶۵ اورکلاک شده) استفاده خواهد کرد. در مورد نسخه بعدی نیز از Dimensity ۱۲۰۰، استفاده می‌شود و احتمالا با نام ردمی K۴۰S شناخته می‌شود.

 گوشی‌های «ردمی K۴۰» و «ردمی K۴۰ پرو»

نسخه پرو در مقابل وانیل پرو تا ۱۲ گیگابایت رم خواهد داشت (احتمالاً گزینه‌های ذخیره سازی بزرگتری نیز وجود دارد)، اگرچه تنظیمات دقیق آن هنوز مشخص نیست باتری Pro نیز بزرگتر خواهد بود، ۵۰۰۰ میلی آمپر در مقابل ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت.

هر دو تلفن از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی برخوردار خواهند بود، اما ماژول‌های فوق عریض یا تله متفاوت خواهند بود، نسخه پرو دارای ۱۳ + ۵ مگاپیکسل، وانیل ۸ + ۵ مگاپیکسل است (مشخص نیست کدام رزولوشن با کدام لنز سازگار است). هر دو مدل دوربین سلفی ۳۰ مگاپیکسلی یکسانی خواهند داشت. حدس زده می‌شود که K۴۰S ارزانترین مدل از این سه مدلی باشد که اشاره کردیم.

نظرات بینندگان