arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۱۶۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۶ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱

شکایت هوشنگ امیراحمدی از جرس/ مشایی چندین ماه است به آمریکا نیامده

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
هوشنگ امیراحمدی خبر از شکایت خود علیه سایت جرس داد.

به گزارش سرویس سیاسی "انتخاب"؛ جرس اخیراً با انتشار خبری نوشته است: "شنیده های جرس حاکی از آن است که مشائی در سفرهای خود به امریکا روابط حسنه ای با شورای ایرانیان آمریکایی (American Iranian Council - AIC) داشته و دارد و نسخه ای از این مستند خاطرات سعید مرتضوی نزد یکی از اعضای مورد اعتماد این شورا برای استفاده در روز مبادا به امانت گذاشته شده است." اگرچه جرس اسم آن عضو شورا را نمی آورد، پر واضح است که بر اساس جنجالی که برخی در داخل و خارج کشور بر سر ارتباط کذائی من با آقایان مشائی و احمدی نژاد راه انداختند منظور جرس من هستم. در این ارتباط روشن نمودن بعضی حقایق برای تنویر افکار ایرانیان عزیز ضروری است.

امیراحمدی در این مورد نوشته است:  نخست اینکه تنها نگاهی به عبارات نقل قول شده از سایت مذکور که در فوق آمده، کذب این ادعا را بدون آنکه نیازی به پرداختن به مسائل حاشیه ای باشد عریان می کند. طبق نوشتۀ جرس، نوار ادعائی در بازۀ زمانی پس از انتصاب سعید مرتضوی و بالا گرفتن جنجال علیه او تهیه شده است. به این ترتیب تهیه نوار مزبور باید حداکثر ظرف یکماه گذشته صورت گرفته باشد. از طرف دیگر در خبر ادعا می شود که "مشائی در سفر های خود به آمریکا...نسخه ای از این مستند را...نزد یکی از اعضای مورد اعتماد این شورا...به امانت گذاشته است". کذب بودن مطلق این خبر نا گفته پیداست، چرا که آقای مشائی نه در یکماه گذشته بلکه در چندین ماه گذشته هم سفری به آمریکا نداشته اند!

وی در ادامه ی این یادداشت به بررسی انگیزه های انتشار این خبر در "جرس" اشاره داشته و در پایان، اعلام کرده است: جای تاسف است اما چاره ای جز این نبود که وکلای شورا اقدامات قانونی علیه سایت جرس را آغاز کنند. شاید که این درس عبرتی باشد که دیگر مطلبی با منطق مبتذل "شنیده های جرس حاکی است...." منتشر نگردد.

متن کامل این یادداشت را اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۱
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
1
1
خیال کرده خیلی زرنگه!! دست پیش گرفته تا پس نیوفته!!
اولا به قول خودش جرس اسمی از کسی نیاورده حالا چرا اصرار داره که منظور جرس ایشون بوده معلوم نیست!!
ثانیا از کجا این نتیجه رو گرفته که این نوار باید بعد از جنجال اخیر بر سر انتصاب مرتضوی باشه؟
در صورت صحت ادعای جرس این نوار از همون لحظه برکناری مرتضوی از دادستانی تهران میتونه تهیه شده باشه!!! که با نحوه تحویل گرفته شدن مرتضوی بعد از عزل از دادستانی توسط دولتیان دور از ذهن نیست!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
0
2
آخی! طفلک دلت تنگ شده که نیامده؟
نظرات بینندگان