arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۱۹۸
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۲۱ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
قائم مقام شركت سايپاكاشان:

180 هزار دستگاه خودرو امسال در كاشان توليد مي شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


قائم مقام شركت توليد خودروي سايپاكاشان از برنامه ريزي براي توليد 180 هزار دستگاه خودرو در اين شركت در سال جاري خبر داد و گفت: مهم ترين اولويت شركت سايپاكاشان ارتقا ظرفيت توليد است كه با اقدامات زيربنايي انجام شده و برنامه ريزي هاي صورت گرفته اين امر محقق خواهد شد.

محمدرضا شيخ عطار در گفت و گو با سايپانيوز با اشاره به روند رو به رشد توسعه كمي و كيفي شركت سايپاكاشان اظهار داشت: احداث كارخانه هاي توليد قطعات پرسي و توليد و رنگ آميزي قطعات پليمري از مهمترين برنامه هاي توسعه شركت بوده كه با بهره برداري از آن ها يكي از كامل ترين مجموعه هاي خودروسازي در كشور كه كليه مراحل توليد اعم از شكل دهي قطعات فلزي و پليمري، رنگ آميزي، مونتاژ و هر آنچه كه به تحويل خودرو به مشتري مربوط است را در سايپا كاشان خواهيم داشت.

وي افزود: برنامه ريزي و تلاش براي احداث كارخانه توليد قطعات پرسي عليرغم اعمال محدوديت هاي شديد بين المللي در حوزه هاي مالي، بازرگاني و فني در سال 90 دنبال شد و طبق برنامه پيش بيني شده، فاز اول اين كارخانه در اوايل تابستان امسال به بهره برداري خواهد رسيد. 

شيخ عطار خاطرنشان كرد: ما در چند سال گذشته با تخصيص منابع مالي به اولويت هاي توليد و زيرساختهاي لازم آن، توانستيم سالن هاي( بدنه، رنگ، مونتاژ و روتوش) را تا حد زيادي تكميل و فضاي مناسبي را جهت توليد ايجاد كنيم.

وي همچنين گفت: تاسيسات عمومي شركت سايپا كاشان از قبيل مخازن ذخيره سازي آب، پست هاي توزيع برق فشار قوي و تاسيسات توليد و توزيع انرژي حرارتي همچنين تاسيسات تصفيه خانه، بهداشتي و صنعتي امكان توسعه آتي را براي اين شركت فراهم كرده است. 

قائم مقام سايپاكاشان در ادامه تصريح كرد: كليه پروژه هاي نيمه تمام با پيشرفت فيزيكي بيش از 50% درصد در پايان سال 90 تكميل شد و تلاش مي كنيم مجموعه سالن هاي رستوران، نمازخانه و اجتماعات، محوطه سازي و همچنين مجموعه درمانگاه و بهداشت صنعتي كه يكي از كامل ترين امكانات مورد نياز جهت تامين نيازهاي اوليه اورژانس و درماني كاركنان در منطقه كاشان است را به اتمام برسانيم.

شيخ عطار در ادامه مهم ترين اولويت سايپاكاشان را ارتقا ظرفيت توليد دانست و گفت: با انجام اقدامات زيربنايي صورت گرفته در واحدهاي توليدي و پشتيباني اعم از مهندسي، لجستيك، نگهداري و تعميرات و كيفيت امكان دستيابي به توليد 180 هزار دستگاه در سال براي شركت فراهم مي شود. 

وي تاكيد كرد: قصد داريم سطح كيفي توليد خودروي تمام ايراني تيبا كه محصول اين شركت است را ارتقا داده و امكان توليد خودروهاي گازسوز و ديگر مدل ها را در شركت فراهم كنيم.

قائم مقام مديرعامل سايپاكاشان در خاتمه همچنین يادآور شد: با شروع فعاليت شركت هاي قطعه ساز در مجاورت سايپا كاشان منطقه به يكي از قطب هاي اقتصادي و صنعتي كشور تبديل خواهد شد كه ضمن تمركز زدايي مانع از مهاجرت نيروي كار جوان و متخصص منطقه خواهد بود.

شركت توليد خودروي سايپاكاشان با مساحت 318 هكتار به عنوان يكي از وسيع ترين مجموعه هاي صنعت خودروسازي در كشور شناخته مي شود.
نظرات بینندگان