arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۳۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۹ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۹

تماشا کنید: بن بست شکن / صالحی چگونه توانست هم قانون مجلس را اجرا کند هم از شکل گیری اجماع جهانی علیه ایران جلوگیری کند؟

چندی پیش مجلس قانونی تصویب کرد که به موجب آن دولت موظف شد تا در صورت لغو نشدن تحریم ها، اجرای پروتکل الحاقی را از ۵ اسفند متوقف کند. اما علی اکبر صالحی، رییس سازمان انرژی اتمی در تفاهمی با مدیرکل آژانس، ابتکاری برای برون رفت از بحران ارائه داد که بر اساس آن ایران به مدت سه ماه اطلاعات برخی فعالیت‌ها را ضبط می‌کند و نزد خود نگه می‌دارد و اگر در این سه ماه تحریم‌ها لغو شد، ایران این اطلاعات را به آژانس می‌دهد و در غیر این صورت آن‌ها را پاک می‌کند
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

چندی پیش مجلس قانونی تصویب کرد که به موجب آن دولت موظف شد تا در صورت لغو نشدن تحریم ها، اجرای پروتکل الحاقی را از ۵ اسفند متوقف کند. اما علی اکبر صالحی، رییس سازمان انرژی اتمی در تفاهمی با مدیرکل آژانس، ابتکاری برای برون رفت از بحران ارائه داد که بر اساس آن ایران به مدت سه ماه اطلاعات برخی فعالیت‌ها را ضبط می‌کند و نزد خود نگه می‌دارد و اگر در این سه ماه تحریم‌ها لغو شد، ایران این اطلاعات را به آژانس می‌دهد و در غیر این صورت آن‌ها را پاک می‌کند.

گزارش ویدیویی «انتخاب» در این رابطه را ببینید:

نظرات بینندگان