arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۴۰۵۵
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۵ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۹

اعلام شهر‌های ممنوعه / ورود به استان‌های شمالی و ۸ شهر دیگر ممنوع است

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا جزئیات ممنوعیت ورود خودروهای شخصی به شهرهای ممنوعه را تشریح کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: وضعیت ترافیک جاده‌ها روان و بدون مشکل است.

وی ادامه داد: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی بصورت برف و باران و وزش باد و افت شدید دما که از امروز تا جمعه اکثر استان‌های کشور را در بر می‌گیرد، لازم است رانندگان قبل از سفر از آخرین وضعیت جوی راه‌ها اطلاع حاصل کنند و از سفر‌های غیرضروری در این ایام خودداری کنند.

سرهنگ شیرانی تاکید کرد: همراه داشتن زنجیر چرخ در این فصل در هنگام سفر لازم است همچنین تیم‌های پلیس راه با آمادگی کامل در سطح جاده‌ها حضور دارند و تمامی پیش بینی‌های لازم برای تردد ایمن و بدون مشکل خودرو‌ها در جاده‌های کشور صورت گرفته است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا با توجه به قرار گرفتن شهر‌های استان خوزستان در وضعیت قرمز، ورود پلاک‌های غیربومی و خروج پلاک‌های بومی از شهر‌های استان خوزستان ممنوع اعلام شده است.

وی افزود: ورود خودرو‌های شخصی به استان‌های شمالی با وضعیت زرد و شهر‌های مشهد و قم و اصفهان و شیراز و بوشهر و بندرعباس و جزایرقشم و کیش با محدودیت و ممنوعیت همراه است.

سرهنگ شیرانی گفت: محدودیت تردد شبانه خودرو‌ها از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد کماکان در شهر‌های گروه قرمز و نارنجی و زرد و آبی ادامه دارد.

نظرات بینندگان