arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۴۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۵ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۱

توضیحات مجدد هوشنگ امیراحمدی در مورد خبر "جرس"

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پس از انتشار تکذیبیه هوشنگ امیراحمدی در مورد گزارش "جرس"، این سایت توضیحاتی در این مورد منتشر کرد که باعث واکنش مجدد امیراحمدی شد. "جرس" در توضیحات خود با تاکید بر اینکه "به شنیده خود اطمینان دارد"، نوشته که "در شنیده های جرس اسمی از آقای هوشنگ امیر احمدی برده نشده است. اگر شورای ایرانیان آمریکایی یک نفره و معادل نام ایشان است نام شورا بر آن نهادن خلاف واقع است و اگر اعضايی دارد آقای امیراحمدی از کجا با ضرس قاطع ادعا می کند چون بدست شخص ایشان نرسیده پس شنیده جرس تکذیب می شود؟ بعلاوه بر اساس کدام مبنای علمی آقای دکتر امیراحمدی نیت خوانی می کند؟"

"انتخاب" (همانطور که مواضعش در مورد مسائل داخلی ایران واضح و مشخص است) اما بدون هیچ گونه پیش داوری در این مورد، متن کامل پاسخ دکتر هوشنگ امیراحمدی را بنا بر درخواست ایشان منتشر می کند:

نوشتۀ شما را در مورد مطلب منتشر شده در انتخاب خواندم. حاوی نکات قابل توجهی بود. نخست از این نظر که وقتی خطای فاحش داستان ساختگی برملا شد داستان "سپردن نوار بطور امانت توسط آقای مشائی به یکی از اعضاء شورا در یکی از سفر های ایشان به امریکا" تبدیل شد به "مشائی سی دی را در تهران به رابط خود با شورای ایرانیان داده و وی (رابط) سی دی را به طرف مورد نظر در آمریکا تحویل داده است". از کسانی که داعیه ایجاد تحولی بزرگ در ایران را دارند اینگونه برخورد های کم عمق و پر تناقض بعید است.

دوم اینکه، اشاره کرده اید به اینکه " اگر شورای ایرانیان آمریکایی یک نفره و معادل نام ایشان (یعنی امیراحمدی) است نام شورا بر آن نهادن خلاف واقع است و اگر اعضايی دارد آقای امیراحمدی از کجا با ضرس قاطع ادعا می کند چون بدست شخص ایشان نرسیده پس شنیده جرس تکذیب می شود؟". خلاف بودن این مطلب هم اظهر و من الشمس است، چرا که شورای ایرانیان و آمریکائیان بر پایه عضو گری بنا نشده است. این شورا توسط یک گروه هیئت مدیره و مسئولین اجرائی  (که عمدتا امریکائی هستند) اداره می شود و برابر اطلاع من از میان آنان تنها کسی که به ایران رفت و آمد می کند من هستم، و من نیز قریب به دو سال است که به ایران نرفته ام.

در خاتمه، همانگونه که در مورد فرستادن تکذیبیه به سایت انتخاب اقدام گردیده بود این بار نیز قصد فرستادن ایمیل و ورود به جرّ و بحث با جرس را نداشتم. اما از آنجا که  وکلای شورا تا کنون موفق به یافتن آدرس و یا نشانی فرد مسئول سایت جرس برای اقامه دعوا نشده اند بالاجبار وعلیرغم میل باطنی به فرستادن این ایمیل اقدام کردم. با توجه به اطمینانی که گردانندگان جرس نسبت به صحت خبر مندرج دارند قاعدتا نباید از حضور در هیچ دادگاهی هراسی به خود راه دهند. لذا کمال امتنان خواهد بود اگر حداقل نام و نشانی وکیل آن سازمان را برای پی گیری قضائی به اینجانب ارسال نمائید
 
با احترام
 
هوشنگ امیراحمدی
رئیس شورای ایرانیان و امریکائیان
پرینستن، نیوجرسی- آمریکا
اردیبهشت 1391
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
0
7
قضیه چیه ؟ لطفا درست و کامل خبر رسانی کنید
نظرات بینندگان