arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۴۷۴۳
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۶ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۹

تلفات جاده‌ای ماهانه جان ۷۰ تهرانی را می‌گیرد / نیمی از مردم تهران روزانه ۱۵۰ دقیقه در ترافیک به سر می برند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به تعداد تلفات جاده‌ای و ترافیکی گفت: ماهانه حدود ۷۰ نفر جان خود را در مسیر جاده‌ها و شهرهای استان تهران از دست می‌دهند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: عبدالرضا چراغعلی روز یکشنبه در دوازدهمین جلسه هماهنگی ترافیک استان تهران گفت: تعداد تلفات جاده ای و در مسیر شهرهای استان تهران طی ۱۰ماهه گذشته ۶۷۰ نفر بوده است.

وی خواستار تعامل بیشتر بین فرمانداران، شهرداران و ناجا برای استفاده از همه ظرفیت ها به منظور کاهش تلفات و حوادث ترافیکی در استان تهران شد.

چراغعلی خطاب به فرمانداران شهرستان های تهران گفت: نقاط حادثه خیز هر شهر را شناسایی و از آن نقاط بازدید کنید و گزارش آن را به ما ارائه دهید.

وی افزود: نصب تابلوهای ترافیکی در دستور کار قرار گیرد و از سوی دیگر ناجا نیز نظارت های لازم را داشته باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران در مورد جاده ساوه به رباط کریم نیز گفت: با توجه به حادثه خیز بودن این جاده رسیدگی لازم انجام شود و فرماندار شهرستان شهریار هم با توجه به آمار بالای تلفات جاده ای این شهرستان پیگیری های لازم را انجام دهد.

نیمی از مردم تهران روزانه ۱۵۰ دقیقه در ترافیک به سر می برند

چراغعلی همچنین گفت که طبق آمار ۵۰ درصد مردم تهران حدود ۱۵۰ دقیقه در روز را در مسیرهای ترافیکی هستند و این وقت مفید و موثری است که باید با روان سازی ترافیک، آن را به مردم بازگردانیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال، باید شرایط را به گونه ای برای مردم فراهم کنیم که بتوانند به کارهای خود رسیدگی کنند.

نظرات بینندگان