arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۴۸۴۷
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۱ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۹

خطیب زاده: اتهام نتانیاهو درمورد انفجار کشتی اسرائیلی در دریای عمان را قویا رد می‌کنیم / اقدامات چند ماه اخیر اسرائیل در حوزه امنیتی ایران را رصد می‌کنیم؛ در جای خودش پاسخ خواهیم داد

سخنگوی وزارت خارجه اظهار داشت: این اتهام زنی توسط رژیم اشغالگر قدس صورت می‌گیرد و نه تنها قویا رد می‌کنیم بلکه تمامی اقداماتی که چند ماه اخیر این رژیم در حوزه امنیتی ایران است رصد می‌کنیم و پاسخ خود را در جای خودش اگر رخ دهد خواهیم داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سؤالی درباره ادعای نتانیاهو که ایران را پشت ماجرای انفجار یک کشتی باری این رژیم خوانده، تصریح کرد: رژیم اشغالگر مبنای تمامی ناامنی‌ها و بی ثباتی‌هاست و این فرافکنی‌ها کاملا خط روشنی را دارد. خلیج فارس و دریای عمان حوزه امنیتی بلافصل ماست و اجازه نخواهیم داد با این اظهارات هراس افکنی کنند. نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به یک بیماری ذهنی مبتلاست. این رژیم می‌داند در حوزه امنیتی ما پاسخ ما دقیق و محکم بوده است.

سعید خطب زاده در پاسخ به سؤال دیگری درباره اینکه آیا ایران این اتهام را رد می‌کند؟ اظهار داشت: این اتهام زنی توسط رژیم اشغالگر قدس صورت می‌گیرد و نه تنها قویا رد می‌کنیم بلکه تمامی اقداماتی که چند ماه اخیر این رژیم در حوزه امنیتی ایران است رصد می‌کنیم و پاسخ خود را در جای خودش اگر رخ دهد خواهیم داد.

نظرات بینندگان