arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۴۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۲۰ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۹

اطلاعاتی جدید از دوربین‌های گوشی «گلکسی A۵۲» منتشر شد

چندین هفته پیش، اطلاعاتی از گوشی‌های گلکسی A۵۲ منتشر شد، این اطلاعات نشان می‌داد که گوشی جدید سامسونگ در دو نسخه ۴G و ۵G منتشر می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

چندین هفته پیش، اطلاعاتی از گوشی‌های گلکسی A۵۲ منتشر شد، این اطلاعات نشان می‌داد که گوشی جدید سامسونگ در دو نسخه ۴G و ۵G منتشر می‌شود.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اطلاعات جدید نشان می‌دهند که این گوشی دارای نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و چیپ ست اسنپدراگون ۷۵۰G است در حالی که مدل ۴G دارای صفحه نمایش ۹۰ هرتز و SD ۷۳۰G SoC است.

دوربین

اکنون جزئیات بیشتری در مورد دوربین‌های هر دو نوع A۵۲ ارائه شده است که از چهار سنسور یکسان برخوردار خواهند بود. اصلی‌ترین آن یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی با OIS و اندازه پیکسل ۰.۸ میکرومتر است. همچنین یک ماژول فوق تصویری ۱۲ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۲۳ درجه و اندازه پیکسل ۱.۱۲ میکرومتر و دو ماژول ۵ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و داده‌های عمقی وجود دارد.

علاوه بر این، ما در مورد نرخ تازه سازی صفحه که در مدل ۴G ۹۰Hz و در مدل ۵G نیز ۱۲۰Hz است، هر دو حداکثر روشنایی ۸۰۰ سی دی / متر مربع را ارائه می‌دهند، افزون بر این ها، هر دو مدل A۵۲ از پنل‌های ۶.۵ اینچی FHD + با حفره‌هایی برای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و خوانشگر‌های اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می‌برند.

 گوشی «گلکسی A۵۲»

مشخصات دیگر شامل باتری‌های ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ ۲۵ وات، اندروید ۱۱ با One UI ۳.۱ و حداکثر ۸ گیگابایت رم با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است گرچه هر دو مدل دارای قابلیت توسعه میکرو اس دی هستند. انتظار می‌رود اواخر ماه جاری گلکسی A۵۲ با مدل ۴G با قیمت ۳۴۹ یورو در اروپا عرضه شود، در حالی که A۵۲، ۵G با قیمت ۴۲۹ یورو به فروش می‌رسد.

نظرات بینندگان