arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۵۴۵۱
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۱ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۹

وضعیت جاده‌ها و راه ها، امروز ۱۴ اسفند ۹۹ / برف و باران در جاده‌های ۵ استان / تردد روان در هراز، فیروزکوه و چالوس

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با بیان اینکه در حال حاضر در محور‌های هراز و فیروزکوه بارش باران داریم، از بارش برف و باران در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان غربی و اردبیل و بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های زنجان، گلستان و مازندران خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با بیان اینکه در حال حاضر در محور‌های هراز و فیروزکوه بارش باران داریم، از بارش برف و باران در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان غربی و اردبیل و بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های زنجان، گلستان و مازندران خبر داد.

ایمان محرابی نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور، بیان کرد: بر اساس اطلاعات بیش از ۲۳۰۰ دستگاه سامانه ترددشمار برخط و حدود ۸۰۰ دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* تردد روان در هراز و فیروزکوه و کندوان

وی درباره آخرین وضعیت تردد در محور‌های تهران-شمال گفت: در حال حاضر تردد در آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین - رشت همچنین محور‌های کندوان، هراز و فیروزکوه در مسیر رفت و برگشت روان است.

* بارش در جاده‌های ۵ استان/باران در محور‌های هراز و فیروزکوه

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها در تشریح وضعیت جوی جاده‌ها بیان کرد: در حال حاضر در محور‌های هراز و فیروزکوه بارش باران داریم و در محور کندوان، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

محرابی نیا از بارش برف و باران در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان غربی و اردبیل و بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های زنجان، گلستان و مازندران خبر داد.

* ترافیک بین کرج و قزوین

وی در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی سایر محور‌ها از بروز ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری، ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس و ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع خبر داد.

* رصد تردد جاده‌ها از طریق ۲۳۲۲ دستگاه ترددشمار

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه روز گذشته در جاده‌ها بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد ۲۳۲۲ ترددشمار فعال جاده ها، نسبت به روز قبل ۳.۳ درصد افزایش دارد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها ۱۷.۴ درصد، بیشترین تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صبح ثبت شد.

* انسداد ۱۲ جاده به دلیل کاهش ایمنی مسیر

محرابی نیا بیان کرد: در حال حاضر محور فرعی مسجد سلیمان - ایذه در استان خوزستان، محور وازک-بلده در مازندران، محور رامیان-اولنگ-شاهرود، جاده قزوین - همدان در کیلومتر ۱۱۰، محور گنج نامه-تویسرکان و محور شهداد-نهبندان، تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

وی افزود: همچنین محور خرم آباد-پلدختر، محور فرعی شمشک-دیزین، محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، جاده پدافند جنوب غرب - امیدیه واقع در استان خوزستان، محور سروآباد-پاوه و جاده پونل-خلخال به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

* آزادراه کرج-تهران با ۱۲۵ هزار تردد پرترددترین جاده کشور

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار داشت: در شبانه روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه کرج-تهران با ۱۲۵ هزار تردد، آزادراه کرج-قزوین با ۱۲۰ هزار تردد و آزادراه تهران-کرج با ۱۱۵ هزار تردد ثبت شد.

نظرات بینندگان