arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۵۵۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۴ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۹

امام جمعه کرج خطاب به اعضای تشخیص مصلحت: نباید فشارها و جنگ روانی سبب تصمیم اشتباه شود

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه تخلفات مسئولین هشداری برای جامعه است، گفت: باید رای آگانه داده شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سید محمد مهدی محمدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر کرج با بیان اینکه با گرامیداشت آغاز رسالت حضرت رسول(ص)و آخرین معجزه خداوند، اظهارداشت: بهترین ره‌آورد این واقعه عزت انسانی و آزادی از بند شیطان بود.

وی با بیان اینکه در این دوره طاغوت واضح است، افزود: برخی آزادی را در جهان غرب می‌بینند در صورتی که این آزادی نیست بلکه ذلالت است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه علومی که در بلاد طاغوت است نیز بدرد نمی‌خورد، بیان کرد: علومی که سبب می‌شود ابزاری تهیه شود برای ریختن ملت‌های مظلوم که در حال حاضر شاهد هستیم مورد قبول نیست.

امام جمعه کرج با عنوان اینکه آرمان‌های ملت ایران از ابتدای انقلاب تا کنون ثابت است، تصریح کرد: در چهار دهه ای که از انقلاب می‌گذرد دشمنان هجمه‌های بسیاری وارد کردند اما ملت ما تسلیم نشدند.

حسینی همدانی خطاب به اعضای تشخیص مصلحت نظام در خصوص fatf، خاطر نشان کرد: نباید این فشارها و جنگ روانی سبب تصمیم اشتباه شود.

وی با اشاره به سالروز تاسیس کانون مساجد، گفت: مسجد همیشه در طول انقلاب مرکز تحولات بوده، 96 درصد از شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی از بچه های مسجد بودند و در زمان شیوع بیماری کرونا نیز شاهد کمک‌های فعالین مساجد بودیم.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به نقش موثر مساجد در خنثی کردن تهاجم فرهنگی، گفت: ضعف در برخی سیاست گزاری و برنامه ریزی دستگاه‌ها و مدعیان تولی سبب ماندن کار بر روی زمین شده است.

وی با اشاره به روز درختکاری و اهمیت حفاظت از آن عنوان کرد: در دین مبین اسلام به این مهم تاکید شده و بیان شده قطع درخت را سبب وقوع عذاب می‌شود.

حسینی همدانی در خصوص انتخابات پیش رو با بیان اینکه همه باید برای تشویق و حضور حداکثری تلاش کنند، افزود: دستگیری هایی که در روزهای اخیر شاهد بودیم و تخلفاتی که انجام می‌شود باید مدنظر قرار دهند چرا که این اتفاقات هشدار است که برای انتخاب دقت بیشتری داشته باشیم.

نظرات بینندگان