arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۵۶۲۹
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۸ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۹

واکنش تلویحی ظریف به اظهارات محسن رضایی: این نظرات نباید با سیاست رسمی دولت اشتباه گرفته شود / به زودی طرح اقدام سازنده و دقیق خودمان را ارائه خواهم کرد

ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان، در واکنش به اظهارات محسن رضایی در توئیتی نوشت: عرصه سیاسی ایران پویاست و مقامات نظرات متنوعی مطرح می‌کنند.اما آن نظرات نباید با سیاست رسمی دولت اشتباه گرفته شود. من، به عنوان وزیر خارجه و مذاکره‌کننده ارشد هسته‌ای ایران، به زودی طرح اقدام سازنده و دقیق خودمان را ارائه خواهم کرد- البته از طریق کانال‌های دیپلماتیک.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان، در واکنش به اظهارات محسن رضایی در توئیتی نوشت: عرصه سیاسی ایران پویاست و مقامات نظرات متنوعی مطرح می‌کنند.اما آن نظرات نباید با سیاست رسمی دولت اشتباه گرفته شود.

وی افزود: من، به عنوان وزیر خارجه و مذاکره‌کننده ارشد هسته‌ای ایران، به زودی طرح اقدام سازنده و دقیق خودمان را ارائه خواهم کرد- البته از طریق کانال‌های دیپلماتیک.

‌دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با نشریه انگلیسی  فایننشال تایمز تصریح کرده بود که ایران زمانی حاضر به مذاکره با آمریکا و قدرت‌های جهانی است که سیگنال روشنی دریافت کند.

وی در این مصاحبه گفته است:آنها باید به ما اطمینان خاطر دهند که همه تحریم های اعمال شده پس از برجام [توافق هسته ای 2015] در عرض یک سال لغو می شود و به ما می گویند برای این روند مذاکره کنید.

نظرات بینندگان