arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۵۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۲۲ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۹

تخت روانچی: اتهام زنی اسرائیل به ایران درمورد انفجار کشتی اسرائیلی در دریای عمان، بی اساس است / تل آویو مسئول عواقب هرگونه اقدام مبتنی بر اشتباه محاسباتی خود خواهد بود

ن ماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد، ادعای اسرائیل درباره حمله به کشتی آن رژیم در خلیج عمان را بی‌اساس خواند و به جهان نسبت به عواقب اقدام مبتنی بر اشتباه محاسباتی اسرائیل هشدار داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد، ادعای رژیم صهیونیستی درباره حمله به کشتی آن رژیم در خلیج عمان را بی‌اساس خواند و به جهان نسبت به عواقب اقدام مبتنی بر اشتباه محاسباتی اسرائیل هشدار داد.

به گزارش ایرنا، مجید تخت‌روانچی روز جمعه با ارسال نامه‌ای به آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد و همچنین رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد، اتهام اسرائیل را مبنی بر اینکه ایران عامل حمله اخیر به کشتی اسرائیلی در خلیج عمان بوده است، بی اساس خواند و آن را رد کرد.

وی تاکید کرد: ویژگی‌های این حمله نشان می‌دهد که توسط بازیگرانی انجام شده است که سیاست‌های شرورانه و اهداف نامشروع خود را تعقیب می‌کنند.

نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد اظهار کرد: هدف اسرائیل از ایراد اتهام به ایران، تلاشی برای مظلوم نمایی و منحرف کردن اذهان از جنایات اسرائیل در منطقه است.

تخت‌روانچی تصریح کرد: دنیا باید نسبت به این واقعیت هشیار باشد و با مسئول شناختن اسرائیل به خاطر ماجراجویی‌های نظامی‌اش به آن یادآوری کند که مسئول عواقب هرگونه اقدام مبتنی بر اشتباه محاسباتی خود خواهد بود.



نظرات بینندگان