arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۷۹۱
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۳ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۱

رویانیان عنوان کرد: دنیزلی مرا درون دروازه می‌گذاشت بهتر بود!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با انتقاد از دروازه‌بان‌های این تیم گفت: دروازه‌بان‌های ما تیم را خراب کرده‌اند و حتی اگر دنیزلی مرا درون دروازه می‌گذاشت بهتر از آنها کار می‌کردم!

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رویانیان با بیان این مطلب در خصوص دلایل شکست‌های سنگین پرسپولیس تصریح کرد: متاسفم که تیم ما دچار این مشکل شده است. متاسفانه یک مقدار از مسائل بیرونی به ما فشار آورده و همچنین مشکلات از داخل وجود دارد.

وی افزود: بیماری پرسپولیس هنوز خوب نشده است. این بیماری از ابتدای فصل همراه پرسپولیس بوده، هرچند بهبود پیدا کرده اما باید ریشه کن شود. بیماری ما سریالی است و باعث شده نتایجی بگیریم که در شان پرسپولیس نباشد.

رویانیان در پاسخ به این سئوال که "آیا دل‌تان برای حمید استیلی نسوخت؟"، گفت: چرا، استیلی هم به هر شکل زحمت خود را برای تیم کشید.

امیدوارم نتایج خوب در آسیا ادامه یابد
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به نتایج خوب این تیم در آسیا، تاکید کرد: به نظرم ما توفیقی داریم که اگر خوب از آن بهره بگیریم می‌توانیم در گروه خودمان در مسابقات آسیایی حرف اول را بزنیم. امیدوارم نتایج خوب ما تداوم پیدا کند. اگر ابر و باد و مه خورشید کار خودشان را انجام بدهند می‌توانیم در آسیا به نتایج خوب خودمان ادامه بدهیم.

انتظار کسب جام یا سهمیه آسیایی داشتم
رویانیان با بیان اینکه پرسپولیس می‌توانست در لیگ برتر جام یا حداقل یک سهمیه آسیایی کسب کند، خاطرنشان کرد: به رغم اینکه در جام حذفی موفق نبودیم و از مسابقات حذف شدیم اما انتظار داشتیم در لیگ برتر جام بگیریم و یا حداقل سهمیه آسیایی کسب کنیم. متاسفانه بازیکنان پرسپولیس تمام توانایی خود را بروز ندادند و ما باید این مسئله را بررسی کنیم که ریشه مشکل کجاست.

دنیزلی مرا درون دروازه می‌گذاشت بهتر بود!
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه با اشاره به مشکل دروازه‌بان‌های این تیم و دریافت گل‌های ساده، تصریح کرد: فکر می‌کنم اگر دنیزلی مرا دروازه می‌گذاشت بهتر از این دروازه‌بان‌ها کار می‌کردم! دروازه‌بان‌ها ما تیم را خراب کردند. کسی که درون دروازه می‌ایستد که نباید به این سادگی گل بخورد.

وی یادآور شد: میثاق معمارزاده دروازه‌بان ارزشمندی است و من نمی‌خواهم خرابش کنم اما شما نگاهی به وحید طالب‌لو، دروازه‌بان تیم شاهین بوشهر بیندازید که در بازی روز گذشته مقابل سپاهان تا وقتی که در زمین بود چطور از دروازه‌اش محافظت کرد. این دروازه‌بان است که می‌تواند یک تیم را نجات بدهد.

خودم باید دروازه‌بان پرسپولیس شوم
رویانیان در پاسخ به این سئوال که " آیا از فروش علیرضا حقیقی پشیمان نیستید؟"، در حالی که عصبانی به نظر می‌رسید، گفت: پشیمان نیستم، حقیقی هم همینطور بود! ما اساسا چند مشکل داریم اما فکر می‌کنم خودم باید دروازه‌بان پرسپولیس شوم!

دارم به طلسم اعتقاد پیدا می‌کنم!
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین با اشاره به موقعیت‌های این تیم که به گل تبدیل نمی‌شود، تاکید کرد: همه تیم‌ها از ابتدای فصل قوی بسته شدند، ولی نمی‌دانم چرا توپ‌های ما به گل نمی‌رود. به نظرم ما هم کم کم به "طلسم در فوتبال" اعتقاد پیدا می‌کنیم!

رویانیان که با برنامه ورزش و مردم گفتگو می‌کرد در خصوص اینکه ضعف شخصی بعضی از بازیکنان به طلسم ارتباطی ندارد، با اشاره به بازی پرسپولیس با سایپا و اشتباه یک مدافع در دریافت گل سرخپوشان افزود: این بازیکن باید جلوی مهاجم حریف را می‌گرفت حتی اگر اخراج می‌شد!

کریمی از قبل با دنیزلی هماهنگ کرده بود
مدیرعامل پرسپولیس درباره دلایل سرباز زدن کریمی از سفر به تبریز یادآور شد: انصافا کریمی از قبل با دنیزلی هماهنگ کرده بود و من از آن مطلع هستم. کریمی یک برنامه‌ای داشت که آن را از قبل با دنیزلی در میان گذاشته بود. من چند هفته پیش در جریان آن بودم. البته از نوع برخورد بعضی افراد با علی کریمی در بعضی از شهرهایی که میزبان هستند گلایه دارم.

پیش بینی مشکلی را حل نمی‌کند
رویانیان در خصوص اینکه خداداد عزیزی در بدو ورود دنیزلی به پرسپولیس پیش بینی کرده بود این مربی با کریمی دچار اختلاف می‌شود، یادآور شد: پیش بینی کردن مشکلی را حل نمی‌کند. من به خداداد عزیزی جسارت نمی‌کنم؛ او یکی از بازیکنان محبوب من بوده و او را دوست دارم، خواهشا ما را به هم نیندازید اما به نظرم اینکه بنشینیم و پیش بینی کنیم چه اتفاقی رخ می‌دهد مشکلی را حل نمی‌کند.

روحیه کریمی و دنیزلی شبیه هم است
وی ادامه داد: روحیه کریمی و دنیزلی شبیه هم است. ملایم الطبع و لجباز نه، هر دو اخلاق خوبی دارند! این دو با هم اختلافی ندارند اما گاهی حرف‌های پدرانه و پسرانه بین آنها رد و بدل می‌شود. یکی دو بار کدورتی پیش آمد اما هم کریمی و هم دنیزلی بعد از آن برخورد مثبتی داشتند و آنرا برطرف کردند.

دو برابر تیم‌های دیگر هزینه کردم
رویانیان در قسمت دیگری از صحبت‌هایش با تاکید بر اینکه دو امتیاز انضباطی نباید از پرسپولی کم شود، درباره احتمال کسر 9 امتیاز به خاطر شکایت اشپیتیم آرفی بازیکن سابق پرسپولیس تصریح کرد: من تا زمانی که زنده هستم نمی‌گذارم این امتیاز کم شود. مجبوریم که پول آرفی را بدهیم. من از این پول‌ها زیاد داده‌ام. پرسپولیس از معدود تیم‌هایی بود که در نیم فصل بازیکن و مربی جدید آورد و هزینه‌های زیادی را متحمل شد اما سایر تیم‌ها چون ابتدای فصل خوب بسته شده بودند هزینه زیادی نداشتند. در واقع من دو برابر تیم‌های دیگر هزینه کرده‌ام.

دنیزلی مصون از اشتباه نیست
وی مجددا به بحث حضور دنیزلی در پرسپولیس اشاره کرد و گفت: من دنیزلی را براساس درخواست هواداران آوردم. خودم فوتبالی نبودم اما این خواسته هواداران بود. دنیزلی مربی شایسته‌‎ای است اما او را مصون از اشتباه نمی‌دانم.

بیماری پرسپولیس مزمن است!
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص کنار گذاشتن 10 بازیکن تیم در انتهای فصل تاکید کرد: بعضی از بازیکنان پرسپولیس تا الان شایستگی‌های خود را نشان نداده‌اند. پرسپولیس تیم بزرگی است، حتی اگر مریض باشد. ما باید این بیماری را درمان کنیم. بیماری پرسپولیس مزمن هست اما سرطان نیست! در این برهه کوتاه هم باید کاری کنیم که مشکل برطرف شود.

رویانیان در پایان گفت: شکست برای مردان است. بالاخره بعد از شکست نوبت پیروزی هم می‌رسد.
نظرات بینندگان