arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۸۰۷۱
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۲۲ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۹

جانشین فرمانده سپاه عاشورا: واکسن ایرانی زودتر از آمریکا و اروپا ساخته شد؛ این ها در مقابله با کرونا در وضعیت اسفناک هستند

جانشین فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به تولید واکسن ایرانی‌کرونا، گفت: واکسن ایرانی زودتر از آمریکا و اروپا ساخته شد و این امر نشان می‌دهد با خودباوری و اتکا به خداوند به یک انسجام مثال زدنی می‌توان دست یافت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: جانشین فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر اهمیت مدیریت افکار، گفت: نباید اجازه دهیم فضای مجازی ما را مدیریت کند، هدف دشمن به غیر از تخریب افکار و تضعیف جامعه، از بین بردن خودباوری و نشان دادن ضعف جامعه چیز دیگری نیست.

سردار اصغر عباسقلی‌زاده، روز چهارشنبه در آیین اختتامیه جشنواره ابوذر آذربایجان‌شرقی، با بیان این‌که با هماهنگی و تعامل در رسانه‌ها باید در برابر غول رسانه‌ای غرب و شبهه‌ افکنی دشمنان ایستاد، اظهار کرد: نام ابوذر زیبنده‌ی این جشنواره است؛ زیرا رسانه باید زبان گویای مردم و جامعه باشد و شخصیت ابوذر غفاری نیز دقیقا در این راستا و مورد مقبولیت همگان بود.

وی تاکید کرد: غول پوشالی ایجاد شده توسط استکبار جهانی در راستای ترس از اسلام و ایران است، هر کسی در راستای مقبول قرار گرفتن این توطئه‌ها قرار گیرد باید به خود بیاید و افکارش را تغییر دهد.

وی با بیان این‌که زودباروری سطحی نگاری و تعدد افکار خلاق و تکثر اخبار باعث می‌شود در موضع انفعال قرار بگیریم، گفت: این امر باعث شک و تردید نسبت به همه چیز می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا گفت: دشمن تلاش می‌کند ایران را ناکارآمد و ناتوان نشان دهد در حالی‌که ۴۲ سال است، دشمن وعده ساقط شدن نظام را می‌دهد.

وی با اشاره بر ضعف کشورهای اروپایی و آمریکایی در مهار کرونا، تشریح کرد: بر همگان روشن است که این کشورها در مقابله با ویروس کرونا با توجه به تبلیعات انواع علوم، در وضعیت اسفناک هستند.

وی با اشاره به تولید واکسن ایرانی‌کرونا، گفت: واکسن ایرانی زودتر از آمریکا و اروپا ساخته شد و این امر نشان می‌دهد با خودباوری و اتکا به خداوند به یک انسجام مثال زدنی می‌توان دست یافت.

وی با تاکید بر این‌که جنگ دشمن از ابتدای انقلاب جنگ ترکیبی است، گفت: دشمنان در تمامی جنبه‌ها با ما وارد جنگ شده‌اند، اکنون دنیا بر روی تبلیغات می‌چرخد به همین خاطر هر کسی تبلیعات قوی داشته باشد، پیروزتر می‌شود.

عباسقلیزاده ادامه داد: دشمن هیچ‌گاه حقایق را نمی‌گوید و دقیقا چیزهایی را القا خواهد کرد که خود می‌خواهد.

 

نظرات بینندگان