arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۰۹۱۵
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۵ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۰

حضور پررنگ ربات‌های تحویل کالا در لس آنجلس+تصاویر

ربات‌های تحویل مواد غذایی و کالا در لس آنجلس حضوری پررنگ دارند، این ربات‌ها ماموریت دارند شام و ناهار، مواد غذایی یا کالا‌های کوچک را به دست افراد برسانند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ربات‌های تحویل مواد غذایی و کالا در لس آنجلس حضوری پررنگ دارند، این ربات‌ها ماموریت دارند شام و ناهار، مواد غذایی یا کالا‌های کوچک را به دست افراد برسانند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، از سال گذشته و پس از شیوع کرونا در جهان، خدمات تحویل غذای سنتی به شدت دستخوش تغییر شد و سیستم تحویل غذای  شخص ثالث به قسمت قابل توجهی از زندگی تبدیل شد.

لس آنجلس

استارتاپ (کیوی بوت) از محبوب‌ترین و فعال‌ترین استارتاپ‌هایی است که در حوزه خدمات رباتیک تحویل کالا فعالیت می‌کند. دیه گو وارلا پرادا، مدیر عامل کیوی بوت  می‌گوید: (ما معتقدیم که تحویل‌های رباتیک قرن بیست و یکم دیگر یک چیز لوکس نیست، بلکه در واقع یک ضرورت است. کیوی بوت از سال ۲۰۱۷ بیش از ۱۵۰ هزار تحویل از طریق ربات انجام داده است.

 

ربات‌های تحویل کالا

البته ربات‌ها به دلایل قانونی نمی‌توانند کاملاً مستقل باشند، بنابراین ربات در واقع افراد و اشیا را می‌شناسد و می‌تواند از یک گوشه به گوشه دیگری در پیاده رو برود، بنابراین برای اطمینان از ایمنی، ما در واقع ناظران انسانی داریم که از راه دور معابر خیابان را کنترل می‌کنند)

هوش مصنوعی

کاربران سفارش خود را از طریق برنامه MealMe انجام می‌دهند. سپس ربات، محموله را تحویل گرفته و تحویل می‌دهد، ربات در هنگام ورود به شما هشدار می‌دهد و کدی را برای باز کردن قفل محل ذخیره ارائه می‌دهد. متیو بوشنر، رئیس MealMe، گفت: (این یک فرآیند واقعا یکپارچه، تحویل سریع، تحویل دوستانه، تحویل ارزان است.)

نظرات بینندگان