arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۱۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۲۱ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۰

زلزله کردستان سبب ترک خوردن دیوار منازل شد / خسارت جانی گزارش نشده

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان گفت: زلزله ۵.۳ریشتری سبب ترک‌خوردن دیوار منازل روستاهای مرزی شهرستان مریوان شده اما خوشبختانه خسارت جانی نداشته‌ایم. فلاحی از اعزام چندین تیم و اکیپ امداد و نجات به روستاهای مرزی مریوان خبر داد و بیان کرد: تمام همکاران فرمانداری، هلال‌احمر، بخشداری و دهیاری در آماده‌باش کامل هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان گفت: زلزله ۵.۳ریشتری سبب ترک‌خوردن دیوار منازل روستاهای مرزی شهرستان مریوان شده اما خوشبختانه خسارت جانی نداشته‌ایم.

محمد فلاحی با اشاره به وقوع زلزله اظهار داشت: ساعت 19:42:23 امروز زلزله 5.3 ریشتری عمق 10 کیلومتری استان کردستان را لرزاند.

وی با بیان اینکه شدت این زمین لرزه به حدی بود که در تمام شهرستان‌های استان به‌ویژه مریوان و سنندج احساس شد، افزود: بر اساس آخرین گزارش اخذ شده، تاکنون این زمین لرزه هیچ خسارت جانی و مالی در پی نداشته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان گفت: البته این زمین لرزه سبب ترک خوردن منازل روستاهای مرزی شهرستان مریوان شده که تیم‌های اعزامی در حال بررسی هستند.

فلاحی از اعزام چندین تیم و اکیپ امداد و نجات به روستاهای مرزی مریوان خبر داد و بیان کرد: تمام همکاران فرمانداری، هلال‌احمر، بخشداری و دهیاری در آماده‌باش کامل هستند.

نظرات بینندگان