arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۱۵۳
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۰۲ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱

اخبار مهم "انتخاب" در 60 ثانیه/دوشنبه 11 اردیبهشت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : "60 ثانیه" عنوان خبری است که روزانه مهمترین اخبار منتشره در "انتخاب" را در یک خبر جمع آوری کند که در طی "60 ثانیه" امکان ملاحظه همه اخبار وجود دارد. این بخش، در ستون "مهمترین عناوین روز" منتشر می شود:

اخبار دوشنبه 11 اردیبهشت:

تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۱:۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۱:۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۱:۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۱:۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۱:۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۱:۲۵
مشاور پورمحمدی خبر داد:
مشاور رئیس سازمان بازرسی کل کشور از کشف یک تخلف گسترده دیگر در یک بانک دولتی خبر داد و گفت: در این تخلف بیش از ده‌ها میلیون یورو و چندین میلیون دلار تسهیلات بدون اخذ وثایق کافی به یک شرکت خصوصی اعطا شده است، ضمن اینکه در روزهای آینده ابعاد وسیع‌تری از این تخلف اطلاع‌رسانی خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۳
رييس مجلس شوراي اسلامي با اشاره به پيش‌رو بودن مذاكرات بغداد تاكيد كرد: از هم‌اكنون نمي‌خواهم قضاوت دقيقي از روند و نتيجه مذاكرات داشته باشم ولي به طور عقلايي بايد همه مسائل مطرح شود اما بايد ديد مسير مذاكرات چگونه است و يا آنها غربي‌ها تنها مي‌خواهند وقت‌گذراني كنند.
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۷
رئیس جمهور در بخشنامه‌ای به کلیه دستگاه‌های اجرایی کشور، مکاتبات مجلس شورای اسلامی با دستگاه‌های اجرایی در خصوص لغو برخی مصوبات مربوط به دولت و مراجع و مقامات دولتی را خلاف نص صریح قانون اساسی و فاقد وجاهت حقوقی دانست.
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۹
انتقاد روزنامه الحیات از ایران:
نام رسمی شوار GCC است که مطابق با حروف اول نام شورا به زبان انگلیسی است . اما نامی که ایران انتخاب نموده ، PGCC است که مطابق با نام شورای همکاری خلیج فارس به زبان انگلیسی است.این به معنای آن است که ایران از بی طرف بودن اجتناب می کند و هیچ اسمی جز اسم فارسی را برای این سازمان به رسمیت نمی شناسد.هم اکنون، استکبار و زورگویی ایران اشکار است
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۷
در اثر ریزش دو معدن در شهرستان طبس، در یک معدن یک کارگر مجروح و در معدن دیگر کارگری 27 ساله کشته شد.
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۳
تیم ملی وزنه‌برداری ایران در آخرین روز از رقابتهای قهرمانی قاره آسیا با کسب سه مدال طلا توسط بهداد سلیمی و دو مدال برنز انوشیروانی در سنگین وزن، پس از 9 سال عنوان قهرمانی قاره‌کهن را به خود اختصاص داد.
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۹
نیویورک تایمز: موفقیت آمیز عنوان کردن مذاکرات استانبول توسط ایران یک نشانه است؛
پس از یک زمستان پر هشدار در خصوص احتمال حمله قریب الوقوع نظامی بر سر برنامه هسته ای ایران، مقامات امریکایی و تحلیلگران بر این باورند که احتمال وقوع جنگ در آینده به صورت قابل ملاحظه ای کاهش یافته است.
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۱
رئيس دفتر آيت الله شاهرودي خبر انتصاب محمد شريف ملك زاده به عنوان مشاور وي در امور اجرايي را تاييد كرد.
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۱:۲۲
جوانفکر که اوج سوابقش، ریاست ایرنا در یاسوج و آبادان است و "حضور در یک برنامه رادیویی در دفاع از صدور فتوی قتل سلمان رشدی" را همواره به عنوان یک رزومه ی سنگین بازگو می کند، تصور می کند هاشمی مانند او، آوازه خویش را مدیون عرصه خالی از حریفان دارد، حال آنکه نمی داند (یا نمی خواهد بداند) اگر نام و آوازه و مقبولیتی برای او هست...
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۰:۵۶

نظرات بینندگان