arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۲۵۸۷
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۸ - ۲۴ فروردين ۱۴۰۰

نظام پزشکی مشهد: فاجعه انسانی در حال وقوع است / ایران جایگاه هفتم مرگ‌ومیر کرونایی جهان شد

رئیس سازمان نظام پزشکی مشهد گفت: ایران در جایگاه هفتم مرگ‌ومیر بر اثر ابتلا به کرونا در جهان طی ۴۸ ساعت گذشته قرار گرفت و راهی جز لاک داون شهرها و واکسیناسیون گسترده در مقابل این فاجعه انسانی که در حال رخ دادن است، نداریم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس سازمان نظام پزشکی مشهد گفت: ایران در جایگاه هفتم مرگ‌ومیر بر اثر ابتلا به کرونا در جهان طی ۴۸ ساعت گذشته قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مشهد، علی بیرجندی‌نژاد اظهار کرد: ایران در جایگاه هفتم مرگ‌ومیر بر اثر ابتلا به کرونا در جهان طی ۴۸ ساعت گذشته قرار گرفت و راهی جز لاک داون شهرها و واکسیناسیون گسترده در مقابل این فاجعه انسانی که در حال رخ دادن است، نداریم.

رئیس سازمان نظام پزشکی مشهد افزود: وضعیت بیمارستان‌ها غیرقابل باور است، به اذعان بسیاری از همکارانمان در بسیاری از اورژانس‌ها نزدیک به تکمیل ظرفیت هستیم و ادامه این روند باعث خواهد شد تختی برای بستری بیمار جدید نداشته باشیم.

وی ادامه داد: آیا کشوری که با بحران جمعیتی روبه‌رو و نرخ موالیدش در سال گذشته بهت‌آور است، اینقدر راحت باید از جان دادن سرمایه‌های انسانی و نیروی کار خود بگذرد؟

بیرجندی‌نژاد بیان کرد: انتظار همه جامعه از شخص وزیر و مجموعه وزارت بهداشت تهیه واکسن است.

نظرات بینندگان