arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۳۰۳۲
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۶ - ۲۷ فروردين ۱۴۰۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان خبر داد؛

استفاده مدیران و اعضای شورای شهر آبادان از سهمیه واکسن کرونای پاکبانان/شناسایی خاطیان به دلیل استفاده از ماسک، امکان نداشت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: تعدادی از مدیران شهرداری و اعضای شورای این شهر با قرار دادن نام خود در لیست پاکبانان دریافت کننده واکسن کرونا، از سهمیه واکسن آن‌ها استفاده کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایلنا: شکرالله سلمان زاده با اعلام این خبر، اظهار کرد: تزریق واکسن کرونا بر اساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت صورت می‌گیرد و علوم پزشکی آبادان نیز سعی کرده که به‌طور کامل این دستورالعمل‌ها را رعایت و اجرایی کند.

او با بیان اینکه تزریق واکسن کرونا به پاکبانان یکی از اولویت‌های ابلاغ شده از سوی وزارت بهداشت و درمان است، افزود: با هماهنگی شهرداری‌ها هر روزه لیستی برای مراکز بهداشت شهرستان‌ها ارسال می‌شد و بر اساس این لیست، افراد واکسن را دریافت می‌کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: متأسفانه تعدادی از مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر نام خود را در لیست پاکبانان دریافت کننده واکسن کرونا قرار دادند و از سهمیه آن‌ها برای ایمن کردن خود استفاده کردند.

وی در ادامه مطلب فوق اضافه کرد: افراد ماسک زده بودند و امکان شناسایی آن‌ها برای پرسنل بهداشت مقدور نبوده و بر اساس لیست ارسال شده اقدام به تزریق واکسن کردند.

گفتنی است که؛ هنوز اسامی این افراد منتشر نشده است.

نظرات بینندگان