arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۳۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۳ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۰

واکنش ربیعی به اختلاف رئیس‌جمهور و وزیر بهداشت درمورد کرونا: اخیرا با نمکی نشست یک ساعته داشتم؛ بسیاری از خوانش‌ها از صحبت‌های او نادرست است

سخنگوی دولت گفت: من هم اخیرا نشستی با آقای نمکی داشتم و بیش از یک ساعت هم طول کشید برای همین می‌توانم به شما بگویم که بسیاری از خوانش‌ها از آن صحبت‌ها نادرست است. از این فرصت هم استفاده کنم یکشنبه این هفته جلسه ستاد اقتصادی دولت برگزار و تصمیم گرفته شد ۶۰۰ میلیارد تومان برای خانه‌های بهداشت سراسر کشور، تخصیص یابد. همچنین در قسط اول، ۵۰ میلیون دلار برای تجهیز تخت‌های بیمارستانی در نظر گرفته شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی درباره مواضع اخیر وزیر بهداشت گفت: جنس ویروس کرونا و این بیماری، آنچنان پیچیده است که به طور طبیعی در مسیر مبارزه با آن، نظرهای علمی و اجرایی متفاوتی مطرح می شود. به همین خاطر و با توجه به اینکه کرونا، یک مشکل کلان و در سطح ملی است، دولت یک ستادی برای کنترل و مقابله با کرونا تعریف و تعیین کرد تا همه تصمیمات نهایی در ‌آن ستاد اتخاذ بشود.

علی ربیعی افزود: من هم اخیرا نشستی با آقای نمکی داشتم و بیش از یک ساعت هم طول کشید برای همین می‌توانم به شما بگویم که بسیاری از خوانش‌ها از آن صحبت‌ها نادرست است. از این فرصت هم استفاده کنم یکشنبه این هفته جلسه ستاد اقتصادی دولت برگزار و تصمیم گرفته شد ۶۰۰ میلیارد تومان برای خانه‌های بهداشت سراسر کشور، تخصیص یابد. همچنین در قسط اول، ۵۰ میلیون دلار برای تجهیز تخت‌های بیمارستانی در نظر گرفته شد.

نظرات بینندگان