arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۴۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۰۸ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰

ژنرال اسرائیلی: موشک سوری که در نزدیکی دیمونا منفجر شد، تلافی ایرانی برای حادثه نطنز نیست / ایران هنوز از ما انتقام نگرفته

«عاموس یادلین» از ژنرال‌های ارشد اسرائیل روز پنجشنبه در واکنش به خبر شلیک یک موشک از سوریه به اطراف راکتور هسته‌ای «دیمونا» در صحرای «نقب» در جنوب فلسطین اشغالی، گفت: ایران هنوز از ما انتقام نگرفته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: «عاموس یادلین» از ژنرال‌های ارشد رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه در واکنش به خبر شلیک یک موشک از سوریه به اطراف راکتور هسته‌ای «دیمونا» در صحرای «نقب» در جنوب فلسطین اشغالی، گفت: ایران هنوز از ما انتقام نگرفته است.

به گزارش المیادین، یادلین که رییس پژوهشکده امنیت رژیم صهیونیستی است، گفت: موشک سوری که در نزدیکی دیمونا منفجر شد تلافی ایرانی برای حوادث رخ داده در نطنز نیست.

وی با بیان اینکه شرایط بغرنج است، گفت: اگرچه حزب الله و ایران با "اسرائیل" حسابی دارند، با این حال باید نفسی به راحتی بکشیم که آنچه منفجر شد موشک ایرانی نبود.

منابع خبری چهارشنبه شب گزارش دادند آژیرهای خطر در اطراف رآکتور هسته‌ای "دیمونا" در صحرای نقب در جنوب سرزمین‌های اشغالی به صدا درآمد.

پیش از آن نیز برخی از صدای انفجاری قوی در اطراف این راکتور هسته‌ای خبر داده بودند.

رسانه‌های محلی صهیونیستی گزارش دادند که در هفته گذشته این رژیم از بیم حملات سوریه و یمن، توان دفاع هوایی خود در اطراف راکتور دیمونا و بندر "ایلات" در ساحل دریای سرخ را شدت بخشید.

«اویگدور لیبرمن» از وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی نیز با حمله شدید به «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم گفت که به ما موشک های با کلاهک ۲۰۰ کیلوگرم شلیک می شود اما نتانیاهو در خواب است.

نظرات بینندگان