arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۵۷۴۱
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۰۸ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

صبحانه خبری / اول صبح این خبر‌ها را از دست ندهید / تکذیب دیدار ظریف با رییس سیا / با رای دیوان عدالت اداری، اختلال در کلاب هاوس ادامه پیدا خواهد کرد / موافقت با خروج نام اکثر افراد و نهادها از فهرست تحریم‌ها

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در بسته خبری پیش رو، مهم‌ترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته را با هم مرور می‌کنیم. این صبحانه خبری مفید و مختصر را بخوانید.

تکذیب دیدار ظریف با رییس سیا
فواد حسین، وزیر خارجه عراق شنبه در اظهاراتی ادعاها درباره دیدار محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران با رئیس سازمان سیا در عراق را تکذیب و خاطرنشان کرد: وزیر خارجه ایران که هفته گذشته سفری به بغداد داشت جز با مسئولین عراقی با هیچ شخص دیگری دیدار نکرد.


آخرین آمار کرونا در ایران
بنابر اعلام وزارت بهداشت از دیروز تا امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۷ هزار و ۸۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۳۹۰ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۵۱۶ هزار و ۱۵۷ نفر رسید.۳۳۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۷۲ هزار و ۹۰ نفر رسید.

اختلال در کلاب هاوس ادامه پیدا خواهد کرد
دیوان عدالت اداری با صدور دستور موقت، مصوبه هیات دولت درباره جریمه اختلال کنندگان کلاب هاوس را متوقف کرد. با توجه به این حکم، اختلال غیر قانونی در کلاب هاوس ادامه دار خواهد بود و جریمه اپراتورهای متخلف هم متوقف خواهد شد.


موافقت با خروج نام اکثر افراد، اشخاص و نهادها از فهرست تحریم‌ها
عراقچی معاون وزیر خارجه از موافقت با خروج نام اکثریت افراد، اشخاص و نهادها از فهرست تحریم‌ها خبر داد و گفت: دیگرانی هستند که هنوز به دلایل مختلف در فهرست وجود دارند و مذاکره ما برای این قسمت از کار هنوز ادامه دارد.

 

نظرات بینندگان