arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۶۶۷۹
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۲ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰

سعید محمد: تا دیشب پیگیر تصمیم حضور رئیسی در انتخابات بودم / به اطرافیان من گفته‌اند حق نداری با محمد کار کنی / گلایه‌های مردم از انقلاب نیست؛ از کارگزاران گلایه دارند

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: به طور مستقل آمده‌ام؛ دولت آینده باید دولت انقلابی و ولایتی باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایلنا: کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: به طور مستقل آمده‌ام؛ دولت آینده باید دولت انقلابی و ولایتی باشد.

سعید محمد درباره حضورش در این دوره گفت: به طور مستقل آمده‌ام دولت آینده باید دولت انقلابی و ولایتی باشد. تا امروز درباره ائتلاف با فردی صحبت نکردم؛ اگر اقبال مردم با من باشد تا آخر می‌مانیم و اگر نه کنار می‌روم.

وی افزود: ما خودمان را در معرض نظر مردم قرار خواهیم داد و تا زمانی که اقبال داشته باشیم جلو می‌رویم درغیر اینصورت به نفع فرد اصلح کنار خواهیم رفت.

وی ادامه داد: تا دیشب پیگیر تصمیم حضور آیت الله رئیسی در انتخابات بودم تا این لحظه آقای رئیسی نه تصمیمی برای حضور داشته اند و نه رهبری اذن ورود داده اند.

این داوطلب کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری گفت: گلایه‌های مردم نسبت به انقلاب نیست بلکه از کارگزاران گلایه دارند، گفت: مردم از فامیل‌بازی و آقازاده‌ها ناراحت هستند. مردم خسته هستند نه از انقلاب بلکه از سوء مدیریت، شعارهای بدون عمل، بی‌عملی‌ها، بی تفاوتی مسئولین، منفعت‌طلبی‌ها و دو قطبی‌های بی‌اثر خسته هستند.

وی ادامه داد: مردم از بی‌دولتی خسته هستند و پناهگاه می‌خواهند و نظارت از داخل ماشین را نمی‌خواهند بلکه مرد میدان می‌خواهند. ما اصلاحاتی مبتنی بر اصول را می‌خواهیم، ما نیازمند دولت مقتدر و مدیریت علمی مبتنی بر هوش و دانش جوانان خود هستیم.

محمد در بخشی از سخنانش گفت: برخی نهادها اطرافیان من را صدا کرده‌اند و گفته‌اند که حق نداری با محمد کار کنی.

نظرات بینندگان