arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۷۳۳۱
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۳ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

سخنگوی قوه قضاییه درباره مرگ دبیر اول سفارت سوئیس در تهران: علت مرگ سقوط از بلندی بوده / معلوم نیست این حادثه جرم بوده باشد / درباره داروهایی که این فرد مصرف کرده نتایجی به دست آمده

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره علت مرگ یکی از کارمندان سفارت سوئیس گفت: پرونده‌ای در این زمینه در دادسرای جنایی تشکیل شده است و تیم تخصصی صحنه جرم، تمام جزئیات صحنه را چه در محل اقامت و چه در محل سقوط فرد مذکور بررسی کرده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره علت مرگ یکی از کارمندان سفارت سوئیس گفت: پرونده‌ای در این زمینه در دادسرای جنایی تشکیل شده است و تیم تخصصی صحنه جرم، تمام جزئیات صحنه را چه در محل اقامت و چه در محل سقوط فرد مذکور بررسی کرده‌اند و جسد توسط پزشکی قانونی معاینه شده است و نظر کارشناسی درباره علت فوت مبنی بر سقوط از بلندی را در صحنه واقعه تایید کرده اند و نمی گوییم صحنه جرم زیرا معلوم نیست جرم باشد.

غلامحسین اسماعیلی افزود: البته مستندات دیگری در محل حادثه به دست آمده و در آزمایش‌های انجام شده در ارتباط با داروهایی که این فرد مصرف کرده نتایجی به دست آمده است و در اختیار قاضی پرونده قرار گرفته و قاضی متناسب با این نظریات بزودی تصمیم خواهد گرفت. همچنین اطلاعات از ابتدا در اختیار سفارت سوئیس قرار گرفته و جسد تحویل داده خواهد شد.

نظرات بینندگان