arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۸۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۲۱ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

درخواست آمریکا از تل آویو بعد از حمله به ساختمان شبکه الجزیره و آسوشیتدپرس / امنیت روزنامه‌نگاران و رسانه‌های مستقل یک مسئولیت اساسی است

دولت جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که به صورت مستقیم با دولت اسرائیل به منظور تضمین امنیت روزنامه‌نگاران طی عملیات در غزه و اینکه امنیت آنها یک مسئولیت اساسی به حساب می‌آید، تماس گرفته است. پس از آنکه اسرائیل برج الجلاء در نوار غزه را هدف قرار داد، جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید در توئیتی نوشت: ما مستقیماً با اسرائیلی‌ها تماس گرفته‌ایم تا تاکید کنیم که امنیت و سلامت روزنامه‌نگاران و رسانه‌های مستقل یک مسئولیت اساسی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شفقنا: آمریکا از رژیم صهیونیستی خواست تا امنیت روزنامه‌نگاران و رسانه‌های مستقل را طی عملیات در غزه تضمین کند.

به گزارش آرتی عربی، دولت جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که به صورت مستقیم با دولت اسرائیل به منظور تضمین امنیت روزنامه‌نگاران طی عملیات در غزه و اینکه امنیت آنها یک مسئولیت اساسی به حساب می‌آید، تماس گرفته است.

پس از آنکه رژیم صهیونیستی برج الجلاء در نوار غزه را هدف قرار داد، جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید در توئیتی نوشت: ما مستقیماً با اسرائیلی‌ها تماس گرفته‌ایم تا تاکید کنیم که امنیت و سلامت روزنامه‌نگاران و رسانه‌های مستقل یک مسئولیت اساسی است.

نیروهای رژیم صهیونیستی امروز در یک حمله هوایی برج الجلاء در نوار غزه را تخریب کردند. برج الجلاء برجی بلند و ۱۱ طبقه است که در آن دفاتر رسانه‌های بین المللی و محلی متعددی از جمله آسوشیتدپرس آمریکا و الجزیره قطر وجود دارد. در این ساختمان همچنین واحدهای مسکونی و دفاتر وکلای مدافع قرار دارد.

نظرات بینندگان