arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۸۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۲۱ - ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰

امتیاز ویژه ال جی برای کارمندانش در کره جنوبی

ال جی اعلام کرده است که به شکل انحصاری  تلفن Velvet ۲ Pro، Rollable را به کارمندان خود در کره جنوبی می‌فروشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ال جی اعلام کرده است که به شکل انحصاری  تلفن Velvet ۲ Pro، Rollable را به کارمندان خود در کره جنوبی می‌فروشد.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، با خروج ال جی از تجارت تلفن‌های هوشمند، مصرف کنندگان هرگز تلفن‌های Velvet ۲ Pro و LG Rollable این برند را مشاهده نکردند. با این وجود تعداد محدودی از تلفن‌ها ساخته شده اند و حالا خبرچین FrontTron گزارش می‌دهد که کارمندان ال جی در کره جنوبی فرصت انحصاری خرید هر یک از دستگاه‌های عرضه نشده را دارند.

امتیاز ویژه ال جی

اطلاعات خوبی در مورد  ۲ Pro وجود دارد. طبق اطلاعات منتشر شده، ال جی تقریبا ۳۰۰۰ واحد گوشی  با قیمت ۱۷۰ دلار در هر دستگاه به کارمندان خود ارائه می‌دهد. کارمندان مجاز به خرید بیش از دو گوشی نیستند که فروش مجدد آن کاملاً ممنوع است. دستگاه‌ها تا ۶ ماه گارانتی سخت افزاری یا دوام قطعات را دارند و به طور واضح هیچ به روزرسانی نرم افزاری دریافت نخواهند کرد.


بسیاری از کارمندان ال جی علاقه‌مند به خرید آخرین گوشی ال جی هستند. این محصول در رنگ‌های مشکی، برنز و عاجی در دسترس است. این طراحی کاملاً شبیه به نسل اول Velvet با تنظیمات دوربین سه گانه است، اما به نظر می‌رسد لنز‌ها در این نسخه بیش از حد بیرون می‌آیند. همچنین گفته می‌شود که این گوشی دارای دکمه‌های تنظیم صدا و فشار حساس به فشار است.

نظرات بینندگان