arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۱۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۰۰ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۰

ویدیوی تهدیدآمیز یک گروه هکر معروف به ایلان ماسک درپی توییت‌های او در حوزه رمزارزها / گروه هکری Anonymous: انتشار ویدیو کار ما نبوده+فیلم

توییت‌های ایلان ماسک در حوزه رمزارزها برایش دردسرساز شد. هکرهای گروه Anonymous با انتشار ویدیویی تهدیدآمیز به ایلان ماسک مدیرعامل تسلا هشدار دادند که وی را هدف بعدی خود قرار می‌دهند. حساب توییتری YourAnonNews با ۶.۷ میلیون فالوور، انتشار ویدیو تهدیدآمیز را تکذیب و اعلام کرد انتشار ویدیو کار آنها نبوده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دیجیاتو: گروه هکری Anonymous انتشار ویدیو تهدیدآمیز علیه ایلان ماسک را تکذیب کرد.

حساب توییتری YourAnonNews با ۶.۷ میلیون فالوور، انتشار ویدیو تهدیدآمیز را تکذیب و اعلام کرد انتشار ویدیو کار آنها نبوده است.

توییت‌های ایلان ماسک در حوزه رمزارزها برایش دردسرساز شد. هکرهای گروه Anonymous با انتشار ویدیویی تهدیدآمیز به ایلان ماسک مدیرعامل تسلا هشدار دادند که وی را هدف بعدی خود قرار می‌دهند.

به اعتقاد فعالان حوزه رمزارزها، توییت‌های ایلان ماسک روند بازار را دستخوش تغییرات ناخواسته قرار می‌دهد و طی ماه‌ها و هفته‌های اخیر این توییت‌‌ها باعث شده، نوسانات عجیبی در بازار به وجود بیاید و بسیاری از سرمایه‌گذاران متضرر شوند.

گروه بین‌‌المللی هکرهای Anonymous در ویدیویی تهدیدآمیز، به وی هشدار دادند که او را هدف بعدی خود انتخاب کرده‌اند. این گروه در ویدیوی منتشر شده اتهامات مختلفی را به ایلان ماسک وارد می‌کنند و معتقد هستند که مدیرعامل تسلا با انتشار توییت‌هایش هیچ توجهی به سایر اقشار جامعه نمی‌کند.

این گروه می‌گویند ریزش ۷ درصدی بیت کوین در هفته گذشته به انتشار توییت ایلان ماسک مربوط می‌شود و به این موضوع اشاره می‌کنند که این نخستین باری نیست که چنین اتفاقی می‌افتد و ایلان ماسک بارها باعث ایجاد نوساناتی در بازار رمزارزها و فراز و فرود قیمت بیت کوین شده است. آنها می‌گویند شخصیت واقعی مدیرعامل تسلا بالاخره برای همه هویدا می‌شود و وی نمی‌تواند خود را پشت نقاب پنهان کند و از خود چهره‌ای محبوب بسازد.

در این ویدئو، گروه هکری ادعا می‌کند که مدیر عامل تسلا قدرت زیادی در بازار رمزارزها دارد ولی متوجه نیست که بسیاری از سرمایه‌گذاران روی سودآوری در این حوزه حساب باز کرده‌‌اند. آنها می‌گویند ایلان ماسک دغدغه بقیه مردم را ندارد و هیچ وقت این دغدغه را نیز درک نخواهد کرد، زیرا در ثروت و پول زندگی می‌کند و درکی از وضعیت بقیه مردم ندارد.

در ادامه گروه هکری در ویدیو به این نکته اشاره می‌کند که بازار رمزارزها نوسانات خودش را دارد و مسئولیت سود و ضرر هر کسی پای خودش است، ولی توییت‌های ایلان ماسک باعث ایجاد نوسانات ناخواسته و غیر معمول در بازار می‌شود و وی توجهی به سایر اقشار جامعه ندارد. هکرها می‌گویند او با چنین رویکردی رویای افراد زحمتکش و پرتلاش بسیاری را در سراسر جهان از بین می‌برد.

نظرات بینندگان