arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۲۷۶۲
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۶ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۰

سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس: مشکلات امروز کشور مربوط به نظام نیست؛ به خاطر به بی‌عرضگی مدیرانی است که با رای اشتباه ما انتخاب شدند

سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات و کاستی‌ها امروز کشور مربوط به نظام اسلامی نیست،بلکه ناشی از بی‌عرضگی برخی مدیران است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات و کاستی‌ها امروز کشور مربوط به نظام اسلامی نیست،بلکه ناشی از بی‌عرضگی برخی مدیران است.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی ظهر امروز در دیدار با نامزدهای شورای اسلامی روستاهای شهرستان دلیجان اظهار کرد: در آستانه انتخابات مهم و سرنوشت ساز ریاست جمهوری هستیم که مشارکت در این انتخابات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی تصریح کرد: انتخابات مظهر نمود قدرت ملی و نماد مردم‌سالاری است که تحریم آن از قدرت ملی کاسته و شرکت در آن به این قدرت می‌افزاید.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این دوره از انتخابات از اهمیت ویژه‌ای نسبت به انتخابات دوره‌های قبل برخوردار است، بیان داشت: تلاش دشمنان برای کاهش مشارکت مردم در این انتخابات به خوبی در سخنان و رفتارهای آنان قابل مشاهده است، منافقین و دشمنان ما دست به دست هم داده‌اند تا مانع حضور مردم در پای صندوق‌ها شوند.

سلیمی با اشاره به اینکه گاها برخی‌ها سخن از نه به انتخابات بر زبان جاری می‌کنند که دلیل اصلی طرح این سخنان عملکرد برخی مسوولان و ظهور و بروز مشکلات شدید اقتصادی دانست و افزود: باید مردم را تشویق به حضور در پای صندوق‌‌ها کرد، نباید اجازه داد بی‌عرضگی و ناکارآمدی مسوولانی که مسبب اصلی وضع موجود هستند مانع مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شوند.

وی گفت: برخی در این هشت سال مردم را دلسرد کردند ما باید ریل را در کشور با انتخابات عوض کنیم و این حقیقت را به مردم ثابت کنیم که مشکلات و کاستی‌ها مربوط به نظام اسلامی نیست، مربوط به بی‌عرضگی برخی مدیرانی است که با رای اشتباه ما انتخاب شدند و راس امور را در دست گرفتند.

نماینده دلیجان و محلات بابیان اینکه برخی مسوولان وابسته به دولت فعلی امروز به دنبال تبرّی جستن از این دولت هستند، اظهار کرد: نباید ناکارآمدی دولت را به پای انقلاب و نظام نوشت و با صندوق‌های رای قهر کرد، مردم حق دارند از ناکارآمدی و رفتارهای دولت خسته و ناراحت شوند، هیچ دوره‌ای نزدیک انتخابات اجناس گران نمی‌شد، اما شاهدیم دولت در آستانه انتخابات بازهم دست از گرانی اجناس دست برنداشته است، این رفتارها ربطی به نظام ندارد بلکه ناشی از مدیریت غلط و پراشتباه دولتی است که خودمان انتخاب کرد‌ه‌ایم، بنابراین باید در این دوره از انتخابات با چشمان باز انتخاب کرده و فریب غوغاسالاری‌ها، حاشیه سازی‌ها و شعارهای دهان پرکن افراد وابسته به دولت را نخوریم.

نظرات بینندگان