arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۲۹۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۱ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۰

قاضی زاده هاشمی: محکم خواهم ماند و کنار رفتنی در کار نیست / با توجه به این که حضورم در انتخابات به مشارکت کمک کرده، شرعا کنار رفتنم را دچار اشکال می‌بینیم

قاضی زاده هاشمی در واکنش به برخی شایعات مبنی برکناره گیریش از عرصه انتخابات ۱۴۰۰، اظهار کرد: با توجه به این که حضورم در انتخابات هم گفتمان متفاوتی مطرح کرده و هم باعث شور جوانان شده است و از طرفی به مشارکت نیز کمک کرده، شرعا کنار رفتنم را دچار اشکال می‌بینیم مگر این که حجت بالغه بیشتری به من برسد، بنابراین تا آخر هستم. وی افزود: محکم و استوار در سراسر کشور اعلام کنید که بنده محکم خواهم ماند و کنار رفتنی در کار نیست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: محکم و استوار در سراسر کشور اعلام کنید که بنده محکم خواهم ماند و کنار رفتنی در کار نیست.

قاضی زاده هاشمی در واکنش به برخی شایعات مبنی برکناره گیریش از عرصه انتخابات ۱۴۰۰، اظهار کرد: با توجه به این که حضورم در انتخابات هم گفتمان متفاوتی مطرح کرده و هم باعث شور جوانان شده است و از طرفی به مشارکت نیز کمک کرده، شرعا کنار رفتنم را دچار اشکال می‌بینیم مگر این که حجت بالغه بیشتری به من برسد، بنابراین تا آخر هستم.

وی خطاب به هوادارانش، تاکید کرد: محکم و استوار باشید و نگران هم نباشید اگر چه متاسفانه شایعات زیادی مطرح می‌کنند و برخی آقایان جبهه انقلاب اخلاق را رعایت نمی‌کنند به همین علت است که کارهایشان برکت ندارد، نمی‌شود که انسان ادعای کار دینی کند، اما روشش غیر دینی باشد.

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: محکم و استوار در سراسر کشور اعلام کنید که بنده محکم خواهم ماند و کنار رفتنی در کار نیست.

 

نظرات بینندگان