arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۳۸۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۲ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۰

تسنیم: حضور اکثر اعضای لیست شورای ائتلاف اصولگرایان به سرلیستی مهدی چمران در شورای شهر تهران قطعی شده

تسنیم نوشت: در حالی هنوز آمار رسمی کاندیداهای راه یافته به شورای شهر تهران اعلام نشده است که اخبار غیر رسمی حکایت از پیروزی لیست شورای ائتلاف به سر لیستی مهدی چمران دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم نوشت: در حالی هنوز آمار رسمی کاندیداهای راه یافته به شورای شهر تهران اعلام نشده است که اخبار غیر رسمی حکایت از پیروزی لیست شورای ائتلاف به سر لیستی مهدی چمران دارد.

با پایان یافتن سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شهر و روستا روند شمارش آراء همزمان با پایان یافتن انتخابات آغاز شد و در نهایت روز گذشته نتیجه آرا در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشخص و حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی به عنوان هشتمین رئیس جمهور در جمهوری اسلامی ایران اعلام شد. همچنین فرآیند شمارش آراء در انتخابات میاندوره‌ای مجلس و خبرگان نیز در ادامه آغاز شد.

بنابر اعلام عیسی فرهادی فرماندار تهران شمارش آرای ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران، ری و تجریش آغاز شده و با توجه به تعداد نفرات کاندیداها و همچنین تعیین 21 نفر از نمایندگان مردم تهران، ری و تجریش در پارلمان محلی زمانبر خواهد بود و بنا بر اعلام وی تا پایان امشب و یا در نهایت فردا صبح اسامی کاندیداهای راه یافته به ششمین دوره شورای شهر تهران اعلام خواهد شد.

پیگیری خبرنگار تسنیم حکایت از این دارد که که لیست شورای ائتلاف به سر لیستی مهدی چمران در ششمین دوره شورای شهر تهران، ری و تجریش در بسیاری از محلات و مناطق و شعب اخذ رأی، بیشترین رأی را به خود اختصاص داده است و تا این لحظه تقریبا اکثر اعضای این لیست حضورشان در شورای شهر تهران قطعی شده است. هنوز فرایند شمارش آرا باقیمانده است ولی آمارها نشان از آن دارد که احتمال حضور تعداد کاندیداهای شورای ائتلاف در ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران بیش از رقبای دیگر است.

نظرات بینندگان