arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۴۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۴ - ۰۳ تير ۱۴۰۰

پاسخ رونالدو به پیام تبریک دایی: ممنون علی دایی! قهرمانان واقعی همیشه قهرمان می‌مانند

فوق ستاره جهان فوتبال پس از رسیدن به رکورد علی دایی، در واکنش به پیام دایی، از او تشکر کرد. او نوشت: «قهرمانان واقعی برای همیشه قهرمان می‌مانند. این باعث افتخار من است که این صحبت‌های مهربانانه را از سوی اسطوره بزرگی مانند شما دریافت می‌کنم. ممنون علی دایی.»
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: فوق ستاره جهان فوتبال پس از رسیدن به رکورد علی دایی، در واکنش به پیام دایی، از او تشکر کرد.

تیم ملی فوتبال پرتغال شب گذشته در حالی به مصاف فرانسه رفت که این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت.

این دیدار با وجود اینکه با پیروزی مدافع عنوان قهرمانی همراه نبود، اما از جهاتی این دیدار برای آنها خاص بود چرا که کریستیانو رونالدو کاپیتان تیم ملی این کشور موفق شد با ۲ گلی که در این دیدار به ثمر رساند به رکورد علی دایی در تعداد گل ملی برسد.

پس از رسیدن رونالدو به رکورد علی دایی، اسطوره فوتبال کشورمان در پیامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، به فوق ستاره فوتبال دنیا بابت رسیدن به رکوردش تبریک گفت.

متن تبریک دایی به رونالدو به شرح زیر است: «این باعث افتخار من است که این موفقیت قابل توجه به رونالدو اختصاص دارد. قهرمان بزرگ فوتبال و یک انسان‌دوست دغدغه‌مند که الهام‌بخش افراد زیادی در سراسر دنیا شده و روی زندگی‌شان تاثیر گذاشته است.»

موضوعی که از چشمان فوق ستاره پرتغالی یوونتوس دور نمایند و او نیز در صفحه شخصی‌اش ضمن بازنشر پیام علی دایی، با انتشار متنی از اسطوره فوتبال کشورمان تشکر کرد.

مشروح پیام رونالدو به شرح زیر است: «قهرمانان واقعی برای همیشه قهرمان می‌مانند. این باعث افتخار من است که این صحبت‌های مهربانانه را از سوی اسطوره بزرگی مانند شما دریافت می‌کنم. ممنون علی دایی.»

نظرات بینندگان